ארבל יוצא נגד המדיניות החרדית? “אני תומך בלימודי ליבה לחרדים”

הח"כ מסיעת ש"ס: ""ודאי שאני תומך בלימודי ליבה במוסדות החינוך החרדיים. הילדים שלי לומדים עד כיתה ח' לימודי ליבה. הבנות שלי עשו בגרות מלאה" • ומה הוא חושב על שר ערבי בממשלה?
חרדים 10
י' אלול התש"פ / 30.08.2020 11:10

ח”כ משה ארבל מש”ס יוצא נגד מדיניות המפלגות החרדיות המתנגדות ללימודי ליבה בבתי הספר ובישיבות ומביע תמיכה בלימודי ליבה – מתמטיקה, אנגלית, מדעים וכדומה במוסדות החינוך החרדיים.
.
בראיון  לכתב הכנסת של ‘ישראל היום’, גדעון אלון, שיפורסם במלואו מחר במדור הכנסת של ‘ישראל היום’ – אומר ח”כ משה ארבל:

“ודאי שאני תומך בלימודי ליבה במוסדות החינוך החרדיים. הילדים שלי לומדים עד כיתה ח’ לימודי ליבה. השאיפה שלי היא שמכיתה ט’ הם ילמדו לימודי קודש כדי שילמדו איך ללמוד. הבנות שלי למדו ונבחנו בבגרות מלאה”.

אשתקד פורסם כי משרד החינוך פטר יותר מ־90 אלף תלמידים, המהווים כ־27 אחוזים מכלל התלמידים והתלמידות החרדים, מחובת לימודי ליבה.

ח”כ ארבל גם סבור שאין מניעה שיהיה שר ערבי בממשלה. בתשובה לשאלה אמר: “אינני חושב שצריך לפסול אדם על פי זהות אתנית. אם יש קווי יסוד של הממשלה שח”כ ערבי מקבל אותם והוא אדם הגון וראוי, איזו רלוונטיות יש למוצא האתני שלו? האם בגלל זה צריך לפסול אותו מלהיות שר? בשום אופן לא. ממש לאחרונה הקמתי יחד עם ח”כ אוסמה סעדי מהרשימה המשותפת שדולה שתעסוק בנושא מותם בתאונות עבודה של פועלי בניין ערבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות