ברקת: הוא סכנה לכלכלה. כץ: היה ראש העיר הכושל ביותר בירושלים

ח"כ ניר ברקת: "אין אחד במדינה שלא יודע שהאוצר נכשל בטיפול במשבר הכלכלי. כץ חייב להתפטר עכשיו" • שר האוצר: "הוא בעשר שנים נכשל כישלון חרוץ בזה שהפך את ירושלים לעיר הכי ענייה, איך אתה מעז לבוא לדבר על כלכלה? בליכוד לא אוהבים חתרנות"
אריה ריבקינד
י' אלול התש"פ / 30.08.2020 10:54

ח”כ ניר ברקת מהליכוד יצא הבוקר (ראשון) במתקפה חריפה על שר האוצר ישראל כ”ץ, והגדיר אותו “סכנה לשלטון הליכוד והימין”.

“אין אחד במדינה שלא יודע שהאוצר נכשל בטיפול במשבר הכלכלי”, צייץ ברקת בחשבון הטוויטר שלו. “כל יום שעובר וישראל כץ ממשיך בתפקידו כשר אוצר, הוא סכנה לכלכלת ישראל, לפרנסה של כמעט מיליון איש וסכנה לשלטון הליכוד והימין”.

ברקת דרש משר האוצר להתפטר מתפקידו: “חייבים שינוי כיוון ודרך אחרת ולכן כץ חייב להתפטר עכשיו”.

שר האוצר ישראל כץ תקף חזרה: “אדם שכל עיסוקו רק בלתקוף כי אין לו עיסוק אחר. ניר ברקת היה ראש העיר הכושל ביותר בירושלים. הוא הפך את עיר הבירה להיות הענייה ביותר במדינה והננטשת ביותר. בעניין הזה אדם חייב לא להתעסק בכל עיסוק כלכלי”.

הוא הוסיף: “כל סיפור ההיי-טק וההשקעות וההון המשפחתי, אין לו משמעות. הרקורד של אדם נבדק בעשייה הציבורית. הוא בעשר שנים נכשל כישלון חרוץ בזה שהפך את ירושלים לעיר הכי ענייה, איך אתה מעז לבוא לדבר על כלכלה? בליכוד לא אוהבים חתרנות. לדעתי מצבו יחמיר בפעם הבאה. הוא יכול לדבר נגדי – הוא בעצם מדבר נגד ראש הממשלה”.

ברקת הגיב לדברים, ואמר כי כץ צריך להתפטר מתפקידו והוא מסכן את שלטון מפלגתו. “מי שאחראי על ניהול המשבר הכלכלי זה שר האוצר. כולנו יודעים שזה כישלון אחד גדול. לאוצר צריך מישהו עם ניסיון והבנה כלכלית. זה גדול עליו בכמה מידות. הוא מתנפל על שרים. איך שהוא נכנס למשרד האוצר אמרתי לו שהפקידות לוקחת אותו למקום הלא נכון”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות