באמצע ליבון מחלוקת משפחתית – אחד האחים ‘גייס לעזרה’ מסור ידני

שני האחים נפגשו במטרה ללבן מחלוקות משפחתיות על רקע התנהגותו של הנאשם כלפי הסובבים אותו • אלא שאז, באמצע ויכוח, שלף הנאשם את המסור והניפו לעבר ראשו של הקורבן שבזכות התגוננותו נפצע רק בידו • הוא נעצר עד תום ההליכים
חיים טוויל
ז' אלול התש"פ / 27.08.2020 15:19

שוטרים עצרו השבוע גבר  בן 34 והיום חטיבת התביעות של המשטרה הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים

החקירה החלה בתחילת השבוע, עם קבלת ההודעה בשעות הצהריים של יום ראשון במוקד 100 של המשטרה מגבר בכפר מנדא שטען, כי אח שלו נדקר על ידי אח אחר.

עם קבלת ההודעה הוזעקו שוטרים לזירה ופגשו בקורבן ואחיו מחוץ לביתם. השניים הזהירו את השוטרים, כי הנאשם-אחיהם מסוכן ובלתי צפוי.

השוטרים נכנסו למתחם המגורים, שוחחו עם הנאשם והרגיעו אותו. אחר כך השוטרים נכנסו לדירתו של הנאשם ותפסו מוסלק מאחורי הטלוויזיה בחדר השינה את המסור הידני שבאמצעותו דקר את אחיו.

בו בעת עצרו השוטרים את הנאשם, בן  34 ממנדא, והביאו אותו לתחנת המשטרה לחקירה. מעצרו הוארך על ידי בית המשפט לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום כנגדו היום.

החקירה העלתה, כי קודם לאירוע הדקירה נפגשו הנאשם והקורבן במטרה ללבן מחלוקות משפחתיות על רקע התנהגותו של הנאשם כלפי הסובבים אותו.

השניים נסעו ברכב של הקורבן למסעדה, כאשר בכיכר אלעין החל הנאשם לתקוף את הקורבן באגרוף לפניו ועוברי אורח שהבחינו בנעשה הצליחו להפריד בין השניים. הנאשם חזר למתחם המגורים באופן עצמאי וכאשר חזר הקורבן למתחם החל ויכוח נוסף בין השניים. או-אז שלף הנאשם את המסור והניפו לעבר ראשו של הקורבן, אשר בזכות התגוננותו נפצע רק בידו.

בתום חקירה מהירה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של המשטרה, אשר הגישה בבית משפט השלום בעכו כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והורה על מעצרו עד החלטה אחרת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות