‘ראיתי מלא מלא דם’: מחבל רצח אברך חרדי בפתח תקווה

מחבל פלסטיני מכפר ליד שכם דקר למוות חרדי בן 39 בצומת סגולה בפתח תקווה • איש הצלה: "בתחנת האוטובוס מצאנו את הנפגע שרוע עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון, כשהוא ללא דופק ונשימה" • עד ראייה: "פתאום ראינו את הדוקר עם הסכין, אנשים רצו למכוניות וניסו לפגוע בו"
חיים טוויל
ו' אלול התש"פ / 26.08.2020 13:34

פיגוע טרור: חרדי בן 39 נרצח בפיגוע דקירה שאירע בצהריים (רביעי) בצומת סגולה בפתח תקווה.

המחבל החשוד בדקירה, פלסטיני משכם המחזיק באישור כניסה לישראל, נעצר על ידי המשטרה ונחקר בשירות הביטחון הכללי.

ממצאי החקירה עולה, כי המחבל, תושב שכם בן 46, כניסה לישראל, דקר את הקורבן בסכין ולאחר מכן נע לעבר הצומת.

כוח משטרה שהיה סמוך לצומת עצר את החשוד ומצא על גופו את הסכין.

“ממצאי החקירה מעלים חשד למניע לאומני”, אומרים במשטרה.

מבדיקה ראשונית במערכת הביטחון עולה, כי המחבל סבל מבעיות בנפשו.

אוראל תורתי, עד ראייה שנכח במקום, סיפר בשיחה עם חדשות 13: “נסעתי באוטו ופתאום ראיתי סכין, כמו סכין קצבים. הוא הכניס אותה אולי 6-5 פעמים לגוף של הבן אדם. ראיתי מלא מלא דם. עצרנו מהר את המכוניות, פתאום ראינו את הדוקר עם הסכין אז אנשים רצו למכוניות וניסו לפגוע בו”.

תמונות: דוברות המשטרה, איחוד הצלה וזק”א

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד”א הצלה פתח תקווה, חזקי פרקש, סיפר: “בסמוך לתחנת האוטובוס מצאנו את הנפגע שרוע עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון כשהוא ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה ועצירת דימומים והעלנו לניידת טיפול הנמרץ של מד”א כשמצבו קריטי. הרקע טרם ברור”.

שלמה אבידן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “כשהגענו למקום נתקלנו בגבר שנדקר וללא הכרה. הענקנו לו סיוע ראשוני תוך ביצוע החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בלינסון במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה”.

ישראל גודלבסקי מפקד זק״א שרון: ״לצערי הרופאים בבית החולים בלינסון נאלצו לקבוע את מותו של הפצוע כבן 40 לאחר פעולות החייאה ממושכות.

“עם סיום חקירת המז״פ בזירה הגענו לחלוק כבוד אחרון לנרצח, הזדעזעתי מהמראות הקשים. בכאב ובדמעות טיפלנו בכבוד המת באיסוף הממצאים הרבים בזירת הקשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות