שקד אמרה “לא פוסלת את נתניהו” – והליכוד פתח במתקפה על ימינה

שקד אמרה בראיון כי ימינה ''לא פוסלת'' אפשרות להמליץ על נתניהו - וגררה מתקפות • מירי רגב: "קשה לסמוך עליהם'' • אמסלם: "נקווה בכלל שתקבלו לכך אישור מה'ברית החדשה' שלכם עם לפיד'' • שקד עקצה: "כשהשקר הופך לאמת והאמת לשקר, צריך דוברת מוכשרת, אחת שהצליחה לשווק את ההתנתקות בהתלהבות"
אריה ריבקינד
ו' אלול התש"פ / 26.08.2020 11:08

חברת הכנסת איילת שקד הודיעה הבוקר (רביעי) כי מפלגת ימינה ”לא פוסלת” להמליץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר הבחירות הבאות – ועוררה זעם בליכוד.

שקד נשאלה בראיון בגל”צ: ראש הממשלה בנימין נתניהו פסול מבחינתכם? והשיבה: “ממש לא, אנחנו לא פוסלים אף אחד”.

שרת התרבות מירי רגב לא אהבה את התשובה ותקפה את מפלגת ימינה ואת בנט ושקד: ”גם בפעם הקודמת בנט ושקד התחייבו שימליצו על נתניהו וברגע האמת לא עמדו בהבטחתם לציבור. בנט ושקד התנגדו לריבונות וקראו לה ‘תוכנית כליה’, תוקפים את נתניהו כבר שנים באובססיה. קשה לסמוך עליהם שלא ילכו עם לפיד ברגע האמת”.

שר הסייבר דודי אמסלם אמר: ”באמת שאנחנו מודים לגברת שקד… רק חבל שלא המלצתם על נתניהו לנשיא בפעם הקודמת, אז לסמוך עליכם קצת קשה כרגע. נקווה בכלל שתקבלו לכך אישור מה’ברית החדשה’ שלכם עם לפיד”.

חבר הכנסת מתן כהנא מימינה תוקף את שרת התחבורה מירי רגב בעקבות טענותיה כי ימינה לא המליצה בפני הנשיא על בנימין נתניהו לאחר הבחירות הקודמות.

“שלום לשרה רגב דוברת ההתנתקות. למה את משקרת? המלצנו על ביבי. נכחתי שם אישית. ביבי ריסק את בלוק הימין וזרק אותנו לאופוזיציה (תודה לאל שאנחנו לא חלק מהממשלה הכושלת שלכם). ככל שזה תלוי בי, בפעם הבאה רק בנט. מגיעה לנו מנהיגות אחרת”, אמר כהנא.

גם איילת שקד ענתה לרגב: “כשהשקר הופך לאמת והאמת לשקר, צריך דוברת מוכשרת, אחת שהצליחה לשווק את ההתנתקות בהתלהבות וחיפשה בית פוליטי במפלגת העבודה”.

ההשתלחות של הליכוד מגיעה על רקע הזינוק של מפלגת ימינה בסקרים, בהם המפלגה כמעט נושקת ל-20 מנדטים.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות