‘לא עובד אצל ביבי’ I גנץ: לא תקין שלא עודכנתי, בחיים לא הדלפתי

שר הביטחון מסר הצהרה לתקשורת לאחר ששוחרר מבית החולים: ''הדלפות זה משחק של אנשים אחרים" • " מי שרוצה לגרור את המדינה לבחירות זה יהיה חמור מאוד"
חרדים 10
כ"ח אב התש"פ / 18.08.2020 12:43

שר הביטחון בני גנץ ששוחרר הבוקר (שלישי) מבית החולים שיבא בתל השומר, מסר הצהרה לתקשורת מהקריה בתל אביב – והתייחס להסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות.

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

גנץ: ”הבוקר השתחררתי מבית החולים. תודה רבה מעומק הלב לרופאים, לאחיות ולכלל הצוות הרפואי של בית החולים שיבא. תודה רבה גם לכם על כל החיזוקים מהימים האחרונים. ועכשיו – עבודה רבה לפנינו”.

אם מציעים לך משכורת קבועה בלי עבודה, תוותר? כנס לבדוק אם זכאי

גנץ הגיב לדיווח לפיו מערכת הביטחון לא עודכנה בסעיף בהסכם השלום עם איחוד האמירויות שמאשר לארצות הברית למכור לה נשק מתקדם: “חוסנה של ישראל תלוי בהקפדה על עליונות האווירית שלה בכל מקום במזרח התיכון, ואדאג לכך תוך הקפדה על השיקולים הביטחוניים. אסור לקחת סיכונים ביטחוניים אני אוודא שהאינטרסים הביטחוניים שלנו ישמרו. אפשר וצריך לעשות הסכם שלום מתוך גילוי אחריות ביטחונית”.

שר הביטחון התייחס לעובדה שעודכן על הסכם השלום רק סמוך למועד חשיפתו לציבור: “זה לא תקין שלא עודכנו על פרטי ההסכם, בחיים לא הדלפתי, הדלפות זה משחק של אנשים אחרים. אנחנו מתעקשים לעמוד על האינטרסים הביטחוניים שלנו”.

על המשבר בקואליציה אמר: ”נכנסתי לממשלה לא כדי לעבוד אצל נתניהו. זה גם הסכם עבור החברה הישראלית בתקופה הכי קשה שלה. מי שרוצה לגרור את המדינה לבחירות זה יהיה חמור מאוד. לדעתי החברה הישראלית לא תסלח לו ואני מבטיח שזה לא יהיה אני”.

גנץ ישהה בימים הקרובים במלון כפר המכביה, מאחר שמבנה הבית שלו מחייב עליה וירידה תכופה במדרגות. במקום יותקנו כלל האמצעים הנדרשים להמשך תפקודו. גנץ ישלם על השהות במלון מכיסו הפרטי.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות