לפיד: להוציא את ביבי מ’בלפור’? אשתף פעולה עם כל מי שצריך

ראש האופוזיציה בירך על ההסכם עם איחוד האמירויות: "זה טוב למדינת ישראל" • על העימותים עם ראש הממשלה: "ירד נמוך וזה מעיד רק עליו"
חרדים 10
כ"ד אב התש"פ / 14.08.2020 10:42

רגע לפני שמשבר העברת תקציב המדינה הוביל את מדינת ישראל לבחירות רביעיות בתוך פחות משנה וחצי, קרה אמש אירוע שעתיד, אולי, לשנות את הכל: נשיא ארצות הברית דונלד טראפ ובעקבותיו ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיעו על הסכם שלום עם איחוד האמירויות.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

ראש האופוזיציה ח”כ יאיר לפיד שוחח עם ניסים משעל ברדיו 103fm והביע את דעתו: “זה טוב שזה מוריד את הסיפוח מסדר היום, כי סיפוח חד צדדי הוא משהו מסוכן. אני מרוצה. מה שקרה אתמול טוב למדינת ישראל”.

האם בכל זאת יתקיימו בחירות רביעיות במדינת ישראל?

לפיד השיב: “מערכת הבחירות תהיה רק על דבר אחד – על הכלכלה ועל הכישלון המוחלט במשבר הקורונה. ככה נתניהו הולך כשיש בחירות, הוא תמיד מתעמת עם היריב שלו, אשתו נותנת ריאיון והוא עושה צעד מדיני. זה נראה כאילו הוא הולך ללכת לבחירות”.

על העימותים עם ראש הממשלה שעלו לכותרות במהלך השבוע האחרון – הגיב: “נתניהו ירד נמוך וזה אומר משהו רק עליו. הרבה שנים לא התייצב מישהו מול נתניהו וענה לו. הוא ראש ממשלה רע שהפסיק לתפקד אז אני רוצה להפיל אותו. כדי להוציא את ראש הממשלה מבלפור, אשתף פעולה עם כל מי שצריך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות