יהדות התורה: להניח מיד תקציב, הסבל הוא בלתי מתקבל על הדעת

ח"כ משה גפני: "יש לנו התלבטות לא פשוטה לגבי הצעת החוק לדחיית התקציב בעוד 3 חודשים" • הסיעה: "אם לא תונח במיידית הצעת תקציב על שולחן הממשלה, הסיעה תתכנס שוב להחליט על אופן הצבעתה ביום רביעי"
אריה ריבקינד
כ' אב התש"פ / 10.08.2020 17:06

סיעת יהדות התורה פרסמה אחר הצהרים (שני) הודעה על חוק דחיית מועד התקציב – בעקבות דיון שקיימו חברי הסיעה.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

“בתום ישיבת הסיעה, בה התקיים דיון על חוק דחיית מועד התקציב, הוחלט: לעת הזאת הדבר הנכון למדינת ישראל הוא להניח לכל הפחות הצעת תקציב על שולחן הממשלה במיידית”.

אם תעשה מה שהוא עשה, יש סיכוי טוב שתהיה מסודר בחיים. רוצה גם?

לדברי ח”כי יהדות התורה, “הסבל שנגרם בהיעדר התקציב הוא בלתי מתקבל על הדעת. אם לא תונח במיידית הצעת תקציב על שולחן הממשלה, הסיעה תתכנס שוב להחליט על אופן הצבעתה ביום רביעי”.

מוקדם יותר היום אמר יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני: “לא הבענו עמדה בנוגע להצעת החוק של דחיית התקציב בעוד 3 חודשים, יש לנו התלבטות לא פשוטה. אנחנו מתנגדים בכל מכל לבחירות, גם השר דרעי נגד בחירות, אבל להאריך את המועד, הפירוש הוא שאין תקציב. המציאות שאנחנו משתקים לחלוטין את המדינה. יסבלו מזה מעמד הביניים והשכבות החלשות.

“יש לנו התלבטות אם שווה כל הדבר הזה. מה עושים בינתיים? מביאים כל הזמן תקציבים בחלקים, הולכים להגיע מחר 4.2 מיליארד שקלים למשרד החינוך בשל הקורונה, ואחר כך עוד 8 ומשהו מיליארד שקלים לצרכים במשרדים שונים. המשמעות של ההתנהלות הזו שכל מה שהעליתם פה ימשיך להיות משותק.

“אסור ללכת לבחירות, אבל צריך לפתור את הבעיות האלה. אלה לא דברים שאפשר לשחק בהם, חיים של ילדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הלואי והייתי מאמין לכם
    10/08/2020 17:13
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אתם דואגים לתקציבים לישיבות ולא לכל העם.