נתניהו נפנף את גנץ: “לא צריכים 24 שעות, לא צריכים אפילו 24 דקות”

נתניהו דוחה את האולטימטום שהציב בני גנץ בפתח ישיבת סיעת כחול לבן: "אני לא מתרשם מכל החוקים האיראניים והצפון קוריאניים האלה, לרמוס את רצון הבוחר מצד אנשים שלא מסוגלים לנצח בקלפי. יש תקציב מוכן וצריך לעשות אותו עכשיו"
אריה ריבקינד
כ' אב התש"פ / 10.08.2020 16:31

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח אחר הצהריים (שני) את ישיבת סיעת הליכוד בדחיית האולטימטום שהציב בני גנץ בפתח ישיבת סיעת כחול לבן.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

נתניהו אמר: “אנחנו לא צריכים 24 שעות, אנחנו לא צריכים אפילו 24 דקות. יש לנו תקציב מוכן ומותאם לקורונה, בדיוק למה שצריכים היום אזרחי ישראל”

לדבריו, “זה מזרים כסף גם לכיסים של האזרחים, גם לעסקים, זה מוכן וזה מה שצריך להעביר ואפשר לעשות את זה מייד”.

על האיומים של כחול לבן אמר נתניהו, “אני גם לא מתרשם מכל החוקים האיראניים והצפון קוריאניים האלה, לרמוס את רצון הבוחר מצד אנשים שלא מסוגלים לנצח בקלפי. לא 24 שעות לא 24 דקות, יש תקציב מוכן וצריך לעשות אותו עכשיו”.

נתניהו התייחס גם לפסיקת בג”ץ, “שמעתי את ההחלטה האומללה של בג”ץ, אני חושב שזו טעות גדולה, אסור לתת רוח גבית לטרור, אני דורש לקיים דיון נוסף, המדיניות שלי תהיה להמשיך להרוס בתי מחבלים”.

נתניהו תקף את התנהלות נציגי כחול לבן בממשלה, “בשביל להצליח אנחנו צריכים ממשלה יציבה ויעילה, הממשלה הקודמת היתה ממשלה אחודה שפעלה, לא ממשלה בתוך ממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות