אחרי חרדים 10: דו”צ שחרר סרטון הנאום של וינטר המזכיר את שם ה’

אחרי שנחשף בחרדים 10 כי דובר צה"ל צנזר דבריו של מפקד עוצבת 'האש', תא"ל עופר וינטר שהזכיר את שם ה' - קמה סערה • בעקבות פניות, דובר צה"ל העלה את הנאום המלא לאתר צה''ל
חיים טוויל
כ' אב התש"פ / 10.08.2020 14:52

בעקבות חרדים 10: דובר צה”ל העלה היום (שני) בצהריים מחדש את נאומו המלא של תא”ל עופר וינטר – לאתר צה”ל.

זאת לאחר שאתמול צונזרו חלקים בנאומו של הקצין הבכיר, בהם הזכיר את שם ה’ – והם לא הופיעו בסרטון שהפיץ דובר צה”ל ולא בהודעה הכתובה.

איזה משפטים השמיט דובר צה”ל בהודעה על נאומו של עופר וינטר?

נאומו של וינטר נפתח במילים “זה היום עשה ה׳ נגילה ונשמחה בו”. בהמשך אמר מפקד עוצבת ‘האש’ הנכנס: “ה׳, תן בי ענווה, תן גבורה, ותן בי את חכמת הלב על מנת שאדע להוביל את האנשים הללו באתגרים הניצבים בפנינו.

“היום אני מקבל על עצמי את הזכות לפקד ולהוביל על העוצבה היקרה והמשמעותית הזו. מתוך תחושת שליחות ובענווה גדולה. אני מתחייב לתת את כל כולי ולפעול יחד עמכם, הלוחמים והמפקדים ולהמשיך להתכונן למלחמה ולהילחם בעת הצורך, בתחבולה ובעוצמה על מנת להכריע את האויב ולהסיר איום מעם ישראל”.

בארגון ‘תורת לחימה’ פנו הבוקר  אל דובר צה”ל תא”ל הדי זילברמן ובקשו ממנו את סרטון נאומו של  תא”ל וינטר.

בארגון כתבו לדובר צה”ל: “נאומו של וינטר, כפי שפורסם כשיכתוב על ידי העיתונאי יוסי יהושע, הינו בבחינת ‘מים קרים על נפש עייפה’. מילותיו של מפקד מופלא זה, אשר הגיע להישגים משמעותיים במבצע ‘צוק איתן’ חרף התנהלות הפיקוד הבכיר, מעידות על ערכי צה”ל הישן והטוב, ועל דמות מפקד שלוחמים רוצים ללכת אחריה.

“היות ותא”ל וינטר משמש דוגמא ומופת לרבים, נבקש את הסרטון המלא של נאומו ביום הכנסו לפקד על האוגדה הקרבית ביותר בצה”ל, בכדי שנוכל להפיצו במסגרת פעילותנו כעמותה לחיזוק ועידוד המוטיבציה לשירות משמעותי בצה”ל.

“אנו בטוחים כי תשתף פעולה, במיוחד על רקע הירידה החדה ברצון לגיוס בקרב הנוער ואל מול תדמיתו הנשחקת והמדאיגה של צה”ל – עליה הינך אמון כדובר”.

כאמור, דובר צה”ל העלה כעת לאתר צה”ל את הנאום המלא.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתר צה"ל לא עודכן...
    10/08/2020 16:17
    צביקה
  1. אתר צה”ל לא עודכן…

  2. הגיע הזמן
    10/08/2020 18:15
    חנן
  3. שאדם כזה יהיה אלוף הוא כבר שנים מחרף את נפשו למות בשביל עם ישראל והוא לא מתקדם בגלל שהוא לא אומר “כוחי ועוצם ידי”