ליברמן: נצביע נגד דחיית התקציב, כחולבן והליכוד אלרגיים אלה לאלה

יו"ר ישראל ביתנו: "ישראל צריכה תקציב ולא דחיות" • עקץ את בנט: "יש מפלגות שמצהירות שחוץ מפרנסה וקורנה כלום לא מעניין, אבל שבוע אחרי שבוע מעלים הצעות שאנחנו מתנגדים להן"
אריה ריבקינד
כ' אב התש"פ / 10.08.2020 14:23

ברקע המתיחות הגוברת במערכת הפוליטית: יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר בצהרים (שני) בישיבת סיעתו, כי יצביעו נגד ההצעה של סיעת ‘דרך ארץ’ לדחות את אישור התקציב – על מנת למנוע פירוק של הקואליציה.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

“ישראל צריכה תקציב ולא דחיות”, אמר יו”ר ישראל ביתנו.

הוא עקץ את ‘ימינה’: “יש מפלגות שמצהירות שחוץ מפרנסה וקורנה כלום לא מעניין, אבל שבוע אחרי שבוע מעלים הצעות שאנחנו מתנגדים להן – כמו ועדת חקירה על צוללות. הצבענו גם נגד ועדת חקירה בנושא ניגוד עניינים של שופטים כי לא ברור איך זה מוציא את ישראל מהמשבר הכלכלי.

“רואים פה ממשלה של אלרגיות – כחול לבן והליכוד אלרגיים אלה לאלה. ככה אי אפשר לשתף פעולה ולהוציא מדינה מהמשבר. לכן, כל מה שאנחנו רואים זה שלוקחים הלוואות ובמקום להשקיע במקומות נכונים, מפזרים את זה כשוחד בחירות. נעשה הכול כדי שתקום ממשלה נכונה שתוכל להתמודד עם קורונה ועם המשבר הכלכלי. ישראל ביתנו לא תתמוך בשום יוזמות והצעות שלא קשורות לשני הנושאים האלה”.

בתוך כך, יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני, אמר כי סיעתו טרם גיבשה את עמדתה בנוגע לדחיית התקציב לנובמבר, אך הסביר כי דחייה פוגעת באזרחים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות