השר זאב אלקין מזהיר את בני גנץ: אם יהיו בחירות – כחול לבן תימחק

השר להשכלה גבוהה ומשלימה ומשאבי מים: "אם לא תהיה התעשתות של כחול לבן - הסבירות לבחירות מאוד גבוהה" • "אין סיבה להחזיק כבני ערובה המון אזרחים רק בגלל שמישהו עלה על עץ ולא יודע לרדת ממנו"
חרדים 10
י"ט אב התש"פ / 09.08.2020 09:37

חילופי ההאשמות בין בכירי הליכוד וכחול לבן סביב ביטול ישיבת הממשלה השבועית מסלימים הבוקר (ראשון) – ומתחזקת ההערכה כי פני המערכת הפוליטית לבחירות.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

השר זאב אלקין מהליכוד תקף בראיון שהעניק לרשת ב’ את החלטת כחול לבן להטיל ווטו על סדר היום של ישיבת הממשלה – שאמור היה לכלול תכנית סיוע נוספת לנפגעי הקורונה.

“ביטול ישיבת ממשלה זה לא אירוע של כל יום”, אמר השר. “אני לא מבין מה ההיגיון של כחול לבן להסלים את המשבר. לא משחקים בסיוע, בוודאי לא לשכבות החלשות”.

על המחלוקת בסוגיית התקציב – הסביר אלקין: “כרגע התקציב היחיד שמוכן הוא לשנת 2020, אם אנחנו עוצרים את התהליך, המשמעות היא שגם התקציב לשנה הזו יאושר רק בדצמבר”.

השר להשכלה גבוהה ומשלימה ומשאבי מים טען: “אין סיבה להחזיק כבני ערובה המון אזרחים רק בגלל שמישהו עלה על עץ ולא יודע לרדת ממנו”.

אלקין, הנחשב לפוליטיקאי מנוסה, הוסיף אזהרה: “אם לא תהיה התעשתות של כחול לבן – הסבירות לבחירות מאוד גבוהה. כחול לבן הולכת להימחק בבחירות הקרובות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות