חשבתם שהלבנונים יתרגשו? “מה לעזאזל, הם הרגו לנו פי מאה יותר”

המחווה של עיריית תל אביב לא כל כך מרגשת את הלבנונים • גולש לבנוני כתב בשפה העברית בתגובה להארת בנין העירייה בצבעי דגל לבנון: "נדליק את תל אביב עם הטילים שלנו"
חרדים 10
ט"ז אב התש"פ / 06.08.2020 11:28

במקביל לוויכוח הציבורי בישראל על החלטת עיריית תל אביב להאיר את בנין העירייה בצבעי דגל לבנון – כמחווה לעם הלבנוני בעקבות הפיצוץ בביירות, גם בלבנון יש מי שאינם מתלהבים מהמחווה.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

לפי דיווח בערוץ 7, ברשתות החברתיות בלבנון נרשמו ביטויי לעג רבים לצעד הישראלי, שנתפס כלא אמין בעקבות מערכת היחסים בין המדינות בעבר

“אנחנו לא רוצים שתדליקו את דגל לבנון”, כתב הגולש Abbass ALI בשפה הערבית, והוסיף בעברית: “נדליק את תל אביב בטילים שלנו”.

גולש אחר תהה: “מאירים בניינים עם דגל לבנון? מציעים לספק ללבנון סיוע הומניטרי? אם כבר מדברים על אנושיות, בל נשכח את התוקפנות הישראלית ב-78′, את הפלישה ב-82′, את טבח סברה ושתילה, את טבח כפר כנא ולבסוף את מלחמת יולי 2006, כאשר הציונים כתבו על טילים ‘מילדי ישראל לילדי לבנון'”.

גולש נוסף הגיב גם הוא למחווה הישראלית בהזכרת ההיסטוריה של יחסי המדינות: “מה לעזאזל? הם הרגו פי מאה יותר לבנונים מאשר אלו שמתו בפיצוץ הזה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה וחרפה לישראל
    06/08/2020 15:01
    איתן
  1. בושה וחרפה לישראל ש”מניפים” דגל של מדינת אויב.
    התל-אביבים הללו חיים בפלנטה אחרת.
    צריכים להעביר את תל-אביב ללבנון בתור בחווה. נראה איך זה יתקבל.

  2. הגינות
    07/08/2020 21:47
    בעז
  3. אם הייתם מתאמצים הייתם מצליחים להביא גם תגובות של תומכים לבנונים. אנשים טובים עם אנושיות טבעית… כמו שפיספסתם את אלו היהודים כמו פייגלין ועוכרי אנושיות ורוח יהודית אמיתית,ששמחו לאידם של הנפגעים והלבנונים.