ינקלביץ’ תקפה הקריקטורה בהארץ – גולשים זעמו והטיחו בה עלבונות

שרת התפוצות צייצה נגד הקריקטורה של עמוס בידרמן ב'הארץ': "איך אני יכולה לדרוש מהאיחוד האירופי להסיר תכנים אנטישמים, כשבארץ מתפרסמות קריקטורות זוועתיות כאלו?!" הגולשים תקפו: "אף אחד לא סופר אותך, את כלומניקית, מי זוכר בכלל שאת שרה לענייני משהו?"
אבי כץ
ט"ו אב התש"פ / 05.08.2020 14:20

שרת התפוצות עומר ינקלביץ’ יצאה אמש (שלישי) נגד הקריקטורה של עמוס בידרמן בעיתון ‘הארץ’.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה כתבה: “איך אני יכולה לדרוש מהאיחוד האירופי להסיר תכנים אנטישמים מהרשתות החברתיות בחו״ל, כשבארץ מתפרסמות קריקטורות זוועתיות כאלו?!”

אם תעשה מה שהוא עשה, יש סיכוי טוב שתהיה מסודר בחיים. רוצה גם?

גולשים לא מעטים, רובם מצביעי כחול לבן מאוכזבים, הגיבו לה בעוקצנות ובזלזול, וחלקם אף הטיחו בה עלבונות.

אחד מעיתונאי ‘הארץ הגיב לה: “בלי קשר לקריקטורה המוצלחת, אשר משקפת את החשש מייבוא הקורונה ע”י עשרת אלפי תלמידי הישיבה שצפויים להגיע ממדינות אדומות, את לא במעמד לדרוש שום דבר מהאיחוד האירופי. את שרה זוטרה בממשלה של מדינה זעירונת. אם את סתם חזק בקטע של לדרוש, תתחילי בלדרוש מרה”מ שלא יכנה מפגינים ‘מפיצי מחלות'”.

גולש אחר הגיב: “את לא יכולה לדרוש דבר מהאיחוד האירופי כי הם לא סופרים אותך או מודעים לקיומך העלוב”.

ואחר הגיב: “קודם כל, את לא מסוגלת לדרוש מהאירופאים כלום. אף אחד לא סופר אותך, ובצדק. את כלומניקית שהפכה בנסיבות תמוהות לבכירה בפוליטיקה ובגדת בבוחרים שלך”.

הגולש עמרי גל כתב: “את לא דורשת כלום מאף אחד, מי זוכר בכלל שאת שרה לענייני משהו? אם את רוצה לשכנע את האירופאים במשהו, אולי כדאי שתפסיקי עם סיורי היח”צ בהתנחלויות. תאמיני לי שזה מפריע יותר לאיחוד מאשר קריקטורה בעיתון”.

אחד הגולשים הזכיר דווקא את התעמולה של כחול לבן: “גברתי הנכבדה, הם מתפרסמים בזכות תעמולת הבחירות השטנית של מפלגתך במשך 3 מערכות בחירות. ההסתה הפרועה נגד היהדות בכללה והחרדים בפרט, בשליחותך, בהסכמתך שבשתיקה. אין לך זכות למחות. תתביישי”.

והיה מי שעקץ: “סליחה, רק בבקשה, מי את? זה גם מה שישאלו באיחוד האירופאי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה חשבת
    05/08/2020 16:45
    חנן
  1. שהלכת עם מפלגה שהיא נגד כל מה שאת מייצגת (מזכיר לך לפיד מס 2)