“הקיסר ובנו”? הפרשנית שרי רוט: אל תערבו את בני המשפחות • צפו

האם ראש הממשלה אחראי על האמירות שמשמיע בנו יאיר? • היועץ האסטרטגי ליאור רוטברט, עטרה גרמן מסרוגים, ושרי רוט מחרדים 10 דנו בערוץ הכנסת
חרדים 10
ט"ו אב התש"פ / 04.08.2020 23:36

ליאור רוטברט, יועץ אסטרטגי, מנכ”ל ‘ספוט תקשורת’: “אני חושב שנתניהו ובנו מתאמצים כדי להתסיס את הציבור כנגדו. הם עושים טעות אחר טעות. היום כינה יאיר נתניהו את המפגינים בבלפור כ’חייזרים’. אני חושב שזה מעיר את הבייס השמאלי, בדיוק כמו כשאנשים בבלפור הולכים לאמירות קיצוניות הם מועילים לימין.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

“אני חושב שרוב הציבור הוא שפוי, הוא נורמלי, הוא רוצה כאן מדינה מתוקנת, הוא מוכן לקבל את ההכרעה הדמוקרטית, הוא לא רוצה בחירות חדשות וכו’. אבל כשזה בא ממי שנמצא בשלטון, מהקיסר ובנו, שמדברים בצורה כל כך גסה, כל כך בוטה כנגד מפגינים, זה גורם להתססה שהיא מאד גדולה. אני חושב שזו טעות שהם עושים פעם אחר פעם, כשהם מעליבים, כשהם פוגעים בעיתונאים, באנשים בשמאל, במפגינים – להגיד על מפגינים שהם מפיצי מחלות, זה דברים שאמרו על סבתא שלי בשנת 35′ בפולין”.

עטרה גרמן, סרוגים: אתה טוען, שראש הממשלה מהדהד את ההפגנות ונותן להן לגיטימציה?

ליאור: “הוא בעצם מחזק אותן. את בקבוצות ווטסאפ, וגם אני בקבוצות ווטסאפ, ואני שומע מה אומרים בתוך הקבוצות האלו. וכמה מתקוממים כנגד אמירות של מפיצי מחלות וחייזרים”.

שרי רוט: “אני הייתי מציעה להפריד בין ראש הממשלה לבין משפחתו. מה שיאיר אומר, זה מה שיאיר אומר. אל תקשרו את זה לנתניהו. אני לא אחראית לאף משפט שהבן שלי אומר…”

מורן אזולאי, המראיינת: לא, כי היום הוא אמר שהוא הראה לו את הסרטונים והם התייחסו לזה כבדיחה.

שרי רוט: “אז מה? כל עוד נתניהו לא חוזר על המילים האלו, זה לא קשור אליו. אמרתי את זה גם כשאמרו שאשתו של יולי אדלשטיין עשתה מסיבה ואמרו שזו לא מסיבה נכונה. שזה לא היה נכון, אבל עזבו את בני המשפחה בצד”.

ליאור: אני נגד לערב בני משפחה, אלא אם כן בני המשפחה מחליטים שהם מעורבים.

שרי: “אז זהו שלא. אל תאשים את נתניהו בזה. אם הבן שלך יחליט, שהוא מעורב בעניינים שלך, אם הבן שלי עכשיו ירים טלפון למישהו ויגיד, אמא שלי העיתונאית רוצה כך וכך – אני לא אשמה בזה! הוא לא יעשה את זה, אגב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות