בלי חגורת הצלה, סירה מלאה מים: 3 ילדים מביתר ניצלו מאסון • צפו

סירת הגומי הייתה במרחק של כ-3 ק"מ מקו החוף • השוטרים התקרבו בזהירות לסירה והבחינו כי הסירה הייתה מלאה במים ורק בדרך נס לא ארע אסון
חיים טוויל
י"ד אב התש"פ / 04.08.2020 13:26

שוטרי השיטור הימי הבחינו אתמול (שני), לאחר חילוץ וטיפול בשלושה אירועים בתוך שעה של נופשים שנפלו מאופנוע הים עליו רכבו – בסירת גומי מלאה במים בלב אגם הכנרת ובתוכה 3 ילדים ללא חגורות הצלה ואמצעי תקשורת.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

סירת הגומי הייתה במרחק של כ-3 ק”מ מקו החוף.

אם תעשה מה שהוא עשה, יש סיכוי טוב שתהיה מסודר בחיים. רוצה גם?

השוטרים התקרבו בזהירות לסירה והבחינו כי הסירה הייתה מלאה במים ורק בדרך נס לא ארע אסון.

הילדים, תושבי ביתר עלית, חולצו לסירת השיטור הימי והובאו חזרה לחוף “השיקמים”, בו שהו הוריהם.

קודם לחילוץ הילדים בסירת הגומי, התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה מגבר שציין, כי נמצא הוא נמצא על החוף ומבחין בעשן מתוך אגם הכנרת ולטעמו מדובר באנשים שנמצאים במצוקה.

עם קבלת ההודעה הוזנקו שוטרי השיטור הימי כנרת לאזור שתואר ותוך דקות ספורות איתרו שני גברים בשנות ה-30 לחייהם, כשהם חגורים בחגורות הצלה, במרחק של כ- 2 ק”מ מקו החוף של חוף “הדקל”.

הגברים סיפרו, כי אופנוע הים כבה כנראה כתוצאה מתקלה והם היו ללא טלפונים ניידים או אמצעי תקשורת אחרים, ולכן הדליקו לפיד עשן בכדי לסמן את מצוקתם.

נוסף טיפלו שוטרי השיטור הימי בעוד שני אירועים דומים בהם נפלו הרוכבים מאופנוע הים, כשהם חגורים בחגורות הצלה, אך עקב הגלים הגבוהים והרוח המערבית החזקה לא הצליחו לשוב לאופנוע הים אשר נסחף במהירות הרחק מהם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות