לגנוב 3-4 ח”כים: איווט ליברמן חשף בסיעה מה התוכניות של נתניהו

יו״ר ישראל ביתנו אמר בפתח ישיבת סיעתו בכנסת: "סיפור התקציב הוא רק תירוץ. נתניהו מחפש איך לפרק את החבילה ולגרור אותנו לבחירות. הוא נחוש לא לפנות את בלפור"
חרדים 10
ו' אב התש"פ / 27.07.2020 17:51

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף היום (שני) את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטען כי היא מובילה לבחירות רביעיות – ו”הכול מתוך אינטרסים אישיים ופרטיים”.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

ליברמן האשים: “ויכוחי הסרק על התקציב הם דוגמה כיצד הם מחפשים דרך לפרק את החבילה ולגרור אותנו לבחירות נוספות. נתניהו מוביל את מדינת ישראל לבחירות רביעיות, מתוך שיקולים אישיים בלבד, ומקריב את כל אזרחי ישראל לטובת האינטרסים הפרטיים שלו.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

“הוויכוח אם להעביר תקציב חד-שנתי או דו-שנתי, וצריך להבין שבסוף אנחנו מדברים על הבדל של שלושה חודשים, ברור שזה רק תירוץ”.

בהמשך, העלה ליברמן את הסברה כי התזמון של נתניהו להעלאת הדיונים על התקציב, היא ניסיון לשמור על הפופולריות שלו בקרב הציבור בצל משפטו. “להערכתי, ההסבר הוא פשוט, מצד אחד, נתניהו נחוש לא לפנות את רחוב בלפור לטובת גנץ, מצד שני, הוא מבין שהוא מאבד כל שבוע, כל יום, עוד מנדט ועוד שניים, וגם את התמיכה הציבורית.

“הוא אינו מעוניין להגיע לבחירות כאשר שלוש פעמים בשבוע הוא מתייצב בבית משפט. הוא לא רוצה לנהל במקביל את משפטו ואת מערכת הבחירות. לכן, להערכתי, כרגע נתניהו ינסה לגנוב 3-4 ח”כים מכחול לבן, ואם לא יצליח, אז כנראה שנהיה בבחירות כבר בחודש נובמבר. זה כאוס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות