השר אוחנה לא מתנצל: ההפגנות בבלפור – זו אלימות נגד הציבור

אחרי שנחשפו ההקלטות - מסביר השר: "התושבים באזור ההפגנות סובלים ואין להם דקה של שקט ביום, שלא לדבר על זה שהפקיעו להם את המרחב הציבורי" • "אם היה מדובר בהפגנה של ערבים, חרדים או אתיופים - האם כך היה היחס המשטרתי?"
חרדים 10
ו' אב התש"פ / 27.07.2020 10:13

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, התייחס הבוקר (שני), בראיון שהעניק לעופר חדד ב’רדיו ירושלים’ להקלטות השיחה בינו לבין מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב דורון ידיד, שפורסמו אמש ב’כאן חדשות’ –  בהן הוא נשמע מפציר לפעול נגד ההפגנות בבלפור.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

“התושבים באזור ההפגנות סובלים ואין להם דקה של שקט ביום, שלא לדבר על זה שהפקיעו להם את המרחב הציבורי”, טען השר אוחנה. “המשטרה מאפשרת להם למשך זמן רב לחסום כבישים. זו אלימות נגד הציבור ואני רוצה לתקן את זה. אני מבקש מהמשטרה לתת לזה מענה”.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

אוחנה דחה את הטענה שהוא פועל בשליחות נתניהו: “ראש הממשלה לא החליף איתי מילה בנוגע ההפגנות. אני חוויתי את זה על בשרי כשר המשפטים”.

הוא הוסיף: “אני רוצה להעלות שאלה וביקשתי ממ”מ המפכ”ל שלא ענה לי, כי אני חרש מהתשובה: אם היה מדובר בהפגנה של ערבים, חרדים או אתיופים – האם כך היה היחס המשטרתי?”

השר אוחנה טען עוד: “הפרקליטות אדישה מדי לאיומים נגד ראש הממשלה ולהסתה המפורשת לרצח נגדו. זה מצריך טיפול חד וחזק גם של היועמ”ש שיש לו את הסמכות להורות על פתיחת חקירה על הסתה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברור כשמש שהוא זה שהקליט את השיחה
    27/07/2020 12:50
    איציק
  1. שקוף

  2. מזכיר את הדרך שפינו את ההפגנות בתל אביב
    27/07/2020 15:14
    חוק לעני וחוק לעשיר
  3. אוחנה לא רואה ממטר