ראש העיר מזהיר: אל תשכירו דירות ומבני ציבור ב’בין הזמנים’. סכנה!

דן כהן, ראש מועצת רכסים, פנה אל תושבי העיר ולמנהלי מוסדות החינוך "בבקשה ובאזהרה - שלא להשכיר דירות או מבני ציבור ב'בין הזמנים'" • מתרה: "תהיה אכיפה מוגברת והטלת קנסות"
אריה ריבקינד
ו' אב התש"פ / 27.07.2020 00:17

דן כהן, ראש מועצת רכסים, פנה הערב (ראשון) אל תושבי העיר ולמנהלי מוסדות החינוך בבקשה ובאזהרה – שלא להשכיר דירות או מבני ציבור ב’בין הזמנים’ הקרוב, כדי שלא לגרום לנגיף להתפשט בישוב.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

בהודעה מוקלטת ששיגר נאמר:

“מוקד קורונה רכסים – תושבים יקרים, מדבר דן כהן ראש המועצה. היום יום ראשון ה’ מנחם אב תש”פ. התקופה הנוכחית מציבה בפנינו אתגרים רבים, וגם דברים שהיו תמיד מובנים מאליהם הופכים היום להיות אתגר.

“אי לכך ובהתאם לזאת, היות שגדולי ישראל הורו לנו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות ואף יותר מכך, אני פונה לכלל התושבים וכן למנהלי מוסדות החינוך בבקשה ובאזהרה – לא להשכיר דירות או מבני ציבור בבין הזמנים הקרוב של חודש מנחם אב, וזאת כדי שלא נגרום חס ושלום לנגיף להתפשט בישוב.

“אנו מחויבים על ‘ונשמרתם מאד לנפשותיכם’ וכן לשמור על כל הסובבים אותנו שלא תצא תקלה תחת ידנו ונגרום לסכנת נפשות חס וחלילה. כמו כן תהיה אכיפה מוגברת והטלת קנסות.

“לכן אני מבקש בכל לשון של בקשה: שמרו על נפשותיכם ועל נפשות הסובבים אתכם ומנעו את התפשטות הנגיף בישובנו. זכרו: אם נהיה בסדר, לא נהיה בסגר. בשורות טובות וקיץ בריא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות