הנקמה של גפני: יעלה להצבעה את פסקת ההתגברות ואת חוק החמץ

אחרי שכחול לבן הפרה את ההסכם הקואליציוני: יו"ר ועדת הכספים הודיע ליו"ר הכנסת: מבקש להביא להצבעה בקריאה טרומית במליאת הכנסת בשבוע הבא את חוק 'פסקת ההתגברות' וחוק שיאפשר 'לבתי חולים לאסור הכנסת חמץ בפסח' • סיור מתוכנן של אמיר אוחנה בבני ברק - בוטל
אריה ריבקינד
א' אב התש"פ / 22.07.2020 16:27

יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני, הודיע אחר הצהרים (רביעי) כי יעלה בשבוע הבא להצבעה את הצעת חוק ‘פסקת ההתגברות’ ואת החוק שיאפשר “לבתי חולים לאסור הכנסת חמץ בפסח”.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

מלשכתו נמסר, כי הוא הודיע ליו”ר הכנסת יריב לוין כי הוא מבקש להביא להצבעה בקריאה טרומית במליאת הכנסת בשבוע הבא את שתי הצעות החוק הללו.

“אני מצפה מכל חברי הקואליציה לתמוך בחוקים החשובים הללו”, אמר גפני.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

גפני הגיש את שתי הצעות החוק, כפעולת תגמול על מה שסיעת יהדות התורה הגדירה “הפרת ההסכם הקואליציוני”, והחלטת מפלגת כחול לבן לתמוך בהצעת החוק של מרצ, האוסרת טיפולי המרה.

כמו כן דווח, כי סיור שנקבע לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה בבני ברק בוטל. זאת, בתגובה לתמיכתו של השר בחוק שיצר קרע בקואליציה.

מוקדם יותר התכנסה סיעת יהדות התורה לישיבת חירום, ובסופה שיגרה הסיעה הבטחה שתחריף את הקרע בקואליציה: “מתכוונים להגיש בשבוע הקרוב חוקים בנושאי דת ומדינה, אשר מפאת המחויבות להסכם הקואליציוני עד היום המתינו לדיאלוג בין השותפות לקואליציה כדי להעלות אותם בהסכמה”.

לפי חדשות 12, בכיר בכחול לבן הודה היום כי המהלך של ההצבעה בעד החוק של מר”צ היה “פעולת תגמול” בתגובה להצבעה של הליכוד על הקמת ועדת בדיקה לניגוד העניינים של שופטים בית המשפט העליון.

“זו פעולת תגמול לליכוד על הוועדה לניגודי העניינים של שופטים, אנחנו לא פראיירים”, אמר הבכיר.

בש”ס הודיעו לאחר אישור החוק האוסר טיפולי המרה בקריאה טרומית כי לא ישתתפו בהצבעות במליאה “עד להודעה חדשה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות