“שיח מתלהם”: מה ענה ראש השב”כ על מכתבו של השר אריה דרעי?

ראש השב"כ נדב ארגמן השיב למכתבו של השר אריה דרעי, שהביע דאגה על ההסתה המשתוללת: "התלהמות עלולה להוביל למתן לגיטימציה לאלימות. מעניקים אבטחה מיטבית לנתניהו"
חרדים 10
א' אב התש"פ / 22.07.2020 09:29

ראש השב”כ נדב ארגמן השיב למכתבו של השר אריה דרעי, שהביע דאגה על ההסתה המשתוללת נגד ראש הממשלה.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

ארגמן כתב לדרעי: “השירות הביטחון (השב”כ), ער לדברים הנאמרים ונכתבים, שעל פניהם נושאים בחובם הסתה לאלימות כלפי סמלי שלטון המאובטחים על ידי השירות, תוך שאלה מטופלים בעיקרם על ידי משטרת ישראל ופרקליטות המדינה בהתאם להוראות החוק.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

“שב”כ מקיים כל העת הערכות מצב שנועדו להעריך את רמת האיום והסיכון לסמלי השלטון המאובטחים על ידו, ובהתאם קובע את מעני האבטחה”, צוטט מכתבו של ארגמן ב’ישראל היום’.

ראש השב”כ הודה לדרעי על הפנייה והדגיש: “הארגון עושה כל שלאל־ידו על מנת לקיים את המשימה שהוטלה עליו בדין ולהעניק אבטחה מיטבית לראש הממשלה”.

ארגמן מוסיף מסר ערכי מוסרי ופונה לנבחרי הציבור: “לצד האחריות המוטלת על כתפי גורמי האבטחה והסיכול של השירות, סבור אני כי גם על כתפי נבחרי הציבור מכל קצוות הקשת הפוליטית, מוטלת האחריות, גם בעיתות של פולמוס אידיאולוגי וחילוקי דעות פוליטיים, להימנע משיח מתלהם שעלול להתפרש בקרב קבוצות מסוימות או בודדים כמתן לגיטימציה לפעילות אלימה ובלתי חוקית שעשויה חלילה להגיע אף לכדי פגיעה בנפש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות