נתניהו בצרות? עו”ד פטמן: המשפט יעלה לו 30-40 מיליון

סנגורו לשעבר של נתניהו מסביר מדוע התפטר, וטוען: ההחלטה שלא לאפשר לו לקבל מימון עלולה לשנות תוצאת המשפט • "תיקי 4,000 ו-2,000 הם תיקים שהוא יכול וצריך היה לנצח בבית המשפט. איך שזה נראה כרגע, עם לוחות הזמנים והמשאבים הקיימים, התוצאה עלולה להיות אחרת"
חרדים 10
כ"ח תמוז התש"פ / 20.07.2020 10:00

עו”ד מיכה פטמן, סנגורו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהתפטר מהייצוג בעקבות ההחלטה שלא לאפשר לנתניהו לקבל מימון לצורך ניהול המשפט, מעריך כי עלות ניהול המשפט עבור נתניהו אמורה לעמוד על כ-30 עד 40 מיליון ש”ח.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

בראיון שהעניק הבוקר (שני) לתכנית ‘קלמן-ליברמן’ ברשת ב’ אמר פטמן: “ההחלטה של היועת המשפטי שלא לאפשר לראש הממשלה לקבל תרומות טרפה את הקלפים והוא נאלץ להתמודד עם התוצאה הזו”.

סובלים ממחלות רקע? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

הפרקליט הסביר את הערכתו: “מדובר בסכומי עתק שאדם רגיל לא יכול להוציא. לטיפול בתיק כמו 4,000 צריך צוות של 5-6 עובדים – זה עולה כ-250 אלף בחודש”.

פטמן ציין בראיון כי ההחלטה שלא לאפשר לנתניהו לקבל מימון להגנתו מחבריו, עלולה לשנות את תוצאות המשפט: “תיק 4,000 ותיק 2,000 הם תיקים שראש הממשלה יכול וצריך היה לנצח בבית המשפט.

“איך שזה נראה כרגע, עם לוחות הזמנים והמשאבים הקיימים, התוצאה עלולה להיות אחרת”, טען הפרקליט.

על לוח הדיונים שנקבע במשפט נתניהו, לפיו הדיונים ייערכו שלושה ימים בשבוע, שני, שלישי ורביעי, אמר פטמן: “אם המשפט היה מתנהל בראשון, שלישי וחמישי היכולת של הצדדים להיערך לדיונים הייתה טובה יותר.

“שלוש פעמים בשבוע מאזן את הרצון לשמוע כמה שיותר ולסיים אותו כמה שיותר מהר ולאפשר לעורכי הדין להיערך בצורה מיטבית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מנדלבליט דיקטטור
    21/07/2020 14:10
    מוטי
  1. אביחי וכל פרקליטי המדינה נהנים ממשכורות מנופחות , הפשיעה משתוללת בחוץ , בידואים וערבים כל יום נרצחים , מבזבזים כסף על לתקוע את ביבי , ולא נותנים לו יכולת להתגונן , אנשי דמים ורשע חבורת אביחי – עד מתי ?