ברח – זה ברוך רופא חולים’: הרב מאזוז בירך את השדרן על החלמתו

הגר”מ מאזוז, התייחס בשיעורו השבועי להחלמתו של השדרן עמי מימון, שחלה בנגיף הקורונה: "אומרים ברכת מזל טוב, ברוך רופא חולים לידידינו משמח אלוקים ואנשים"
יוסף גרינבוים
כ' תמוז התש"פ / 12.07.2020 00:05

ראש ישיבת ‘כסא רחמים’, הגר”מ מאזוז, התייחס הערב (מוצאי שבת) בשיעורו השבועי להחלמתו של השדרן עמי מימון, שחלה בנגיף הקורונה.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

“אנחנו אומרים ברכת מזל טוב, ברוך רופא חולים לידידינו משמח אלוקים ואנשים רבי עמי מיימון”, אמר ראש הישיבה. “הוא הולך לכל מיני מקומות משמח ומרקד אנשים, לא רק רוקד הוא אלא מרקיד אנשים אחרים”.

ראש הישיבה הוסיף: “ברח דודי. ברח – ראשי תיבות ‘ברוך רופא חולים’, וגם ברח כפשוטו, תברח מהקורונה, תיזהר, תשים מסיכה עד שה’ ירחם”.

עמי מימון סיפר לפני 10 ימים:

“אני כבר 11 יום זוועת עולם. לא נושם. משתעל כמו כלב. חום גבוה. כאבים כל הגוף. כמו שתקח חבל ותחנוק אותי קבוע. מי שמבלבל את המוח שילך לישון. ואני עדין במיטה. תפסיקו לזלזל.

“אין יום אין לילה. אין תנוחה. לעמוד, לשבת, לקום, לשכב, אין. כל האמיצים למיניהם, אני הקטן אומר היזהרו בדבריכם!”

עמי הוסיף: “אדם שמדביק חבר אחרי שלא שמר על הכללים, לא רק גורם סבל פיזי לחבר או כאב אלא גם שומט ממנו את מקום העבודה. שעות יקרות שהולכות לאיבוד, במהלכן החולה לא יכול ללמוד, להתפלל או לעבוד. איך אפשר להחזיר כזה דבר?

“אתה עצמך, זכותך, תעשה מה שאתה רוצה, אבל לחבר שלך – מי הרשה לך? מה ששנוי עליך אל תעשה לחברך”.

הוא הדגיש: “אני מבקש מכולם – תשמרו על מרחק אחד מהשני, תחבשו מסכות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הכבוד לרב! עמי מימון שהקב"ה ישלח לך רפואנ וחיים טובים
    12/07/2020 00:19
    דניאל כהן
  1. אוהבים אותך!!!

  2. הנגיף
    12/07/2020 12:41
    שמעון ליי
  3. אנמ מצטרף לבקשתו של ידידי עמי להיזהר אני הייתי בטיפול נמרץ מונשם ומורדם כחודש וחצי ועוד חודש וחצי בשיקום אז צריך מאוד להיזהרררר