מסתמן סגר לצד הגבלות שונות על 9 ערים • כמה מהן ישובים חרדיים?

הממשלה שוקלת להטיל סגר בתשעה אזורים ברחבי הארץ - בהם: בירושלים, בני ברק אשדוד ורעננה, בעקבות התגברות התחלואה בקורונה • נתניהו הנחה לכנס את ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל מיד בתום גיבוש ההמלצות • מדובר בהגבלות שונות - החל בתגבור כוחות ובדיקות נוספות וכלה בסגר מלא
תמי גיל
ט"ז תמוז התש"פ / 08.07.2020 20:18

הממשלה שוקלת להטיל סגר בתשעה אזורים ברחבי הארץ – בהם מודיעין עלית, רמלה, בית שמש, לוד, ירושלים, קרית מלאכי, בני ברק, אשדוד ורעננה. כך דווח הערב (רביעי) בחדשות 12.

ההגבלות יחולו על אזורים שונים – החל בשכונות קטנות ועד לאזורים מלאים.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

ההגבלות יהיו שונות בהתאם לכל אזור, החל בתגבור של כוחות האכיפה והגדלת מספר הבדיקות, וכלה בהטלת סגר מלא.

לחרדים 10 נודע, כי לאחר התחייבות של יעקב גוטרמן, ראש העיר מודיעין עילית, למל”ל ומשרד הבריאות, כי העירייה תמשיך להוציא חולים מהעיר – מודיעין עילית הוחרגה מסגר, אך מוסדות החינוך ייסגרו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום התייעצות עם שר הבריאות יולי אדלשטיין וראש המל״ל, במהלכה דנו על נתוני התחלואה במוקדים שונים, לקראת הכרזה על אזור מוגבל.

ראש הממשלה הנחה לכנס את ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל מיד בתום גיבוש ההמלצות הסופיות במשרד הבריאות – ואז יוחלט על הטלת הסגר וההגבלות השונות.

בישראל ישנם הערב 113 חולים שמצבם קשה, 39 מהם מונשמים.

העיר בעלת מספר החולים הרב ביותר היא ירושלים – עם 6,010 חולים מאומתים עד כה. מדובר ב-0.65% מתושבי העיר. במקום השני בני ברק עם 4,134 חולים, אך שם אחוז החולים מכלל העיר הוא 2.06%.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות