איש תקשורת חרדי הופיע במודעה לרפואת נשים ועבר קמפיין ‘שיימינג’

איור פניו של איש התקשורת מני גירא הופיע במודעה שהופקה במשרד פירסום עבור קופת חולים 'כללית' על רפואת נשים - ומאז הוא עובר 'שיימינג' ברשתות החברתיות • גירא: "שיבוץ תמונה שלי במודעה על מרפאת נשים באשדוד - הביאה לקמפיין שיימינג, על רעייתי ועלי. עדיין שוקל צעדיי"
אבי כץ
ט"ו תמוז התש"פ / 07.07.2020 17:06

איש התקשורת מני גירא, שאיור של פניו הופיע במודעה שהפיק משרד לקופת חולים ‘כללית’, עובר מאז הפרסום, לדבריו, ‘שיימינג’ ברשתות החברתיות – מה שגרם לו נזק גדול.

מדובר במודעה של הקופה על רפואת נשים, בה מוצגים שלושה פרזנטורים חרדים.

“עשו לי נזק אדיר”, אומר גירא. “זה הגיע כבר לכלי תקשורת בעולם, כותבים עלי ברשת דברים נוראיים”.

בחשבון הטוויטר שלו כתב גירא: “טעות של משרד פרסום – שיבצו תמונה שלי במודעה על מרפאת נשים באשדוד – הביאה לקמפיין שיימינג, על רעייתי ועלי.

“רבי נחמן מלמד אותנו שביזיונות זה דבר טוב ‘ישמע ביזיונו וידום’. אך מסתבר שעלי להבהיר את המובן מאליו: הטעות הזו חמורה, גרמה לי נזק ומנוגדת להשקפתי

.”נ.ב. עדיין שוקל צעדי”.

הפרסום גרר גם כעס מצד נשים חרדיות. אחת מהן, אפרת שוקרון כתבה: “אתם לא מפרסמים תמונות של נשים, את זה כבר הבנו! קופת חולים כללית מעניקה לגברים סל לידה/דולה/ ימי החלמה/הטבות לידה? איך קורה שמודעה כזו מאושרת לפרסום?”

אביגיל היילברון כתבה: “לא ברור לי איך הארגון הזה עובד, אבל נראה ומרגיש לי בינתיים שחסר להם שם לא מעט בידע והנגשה לאנשים ששייכים לעולם המודרני. חסרה שם מחלקה שלמה שתכניס את רוחות 2020 לארגון.

“הזוי שלא היה איש אחד לעצור את פרסום המודעות הפתטיות של כללית באשדוד, בה מככבים 3 פרזנטורים חרדים במודעות של רפואת נשים וסל לידה. אין ספק. עושה חשק עז ללדת איתם”.

ממשרד ‘אפיקים’, המפרסם של ‘כללית’ במגזר החרדי, מתנער מהפרסומת.

במשרד אומרים לחרדים 10: “המודעה המדוברת לא יצאה ממשרד פרסום אפיקים אלא ממשרד אחר ולא אנחנו הכנו את המודעה המדוברת”.

עם זאת, ב’אפיקים’ סירבו למסור את שם המשרד שהכין את המודעה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה מצחיק תמונות הגברים אבל אין קשר לשיימינג ולתגובות הפמיניסטיות
    07/07/2020 18:26
    רבקה כהנא
  1. אנחנו עדיין חרדים,
    ולא שמים אצלנו תמונות נשים.
    אז נכון שטפשי שתקעו את הפרזנטורים הגברים,
    אבל אין לזה קשר לתגובות הנשים

  2. הקיצוניות השנייה גם מכוערת מאוד, אבל יש גבול גם לזה
    08/07/2020 09:39
    דוד
  3. ברור שהקיצוניות השנייה, שמציגים נשים בצורה מעורטלת וכל כך לא מכובדת — יצאה מכל החורים ומגעילה אפילו את עדיני הנפש שבחילונים, אבל ללכת לכזו קיצוניות בצד ההפוך ולפרסם שלושה מזוקנים במודעה לנשים, מה נסגר?? מה זה שלושת הזחוחים האלה שאמורים לקדם לידה שקטה ורגועה? זה משניא ועושה חילול ה’ פי אלף מתמונה של אישה חרדית צנועה.