מכה קלה בכנף? התומכת של נתניהו מצטרפת ל’קבינט הצללים’ של בנט

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, מצטרפת לבכירים נוספים בקבינט הקורונה האזרחי של נפתלי בנט • "אני לא רואה את זה כחציית קווים, זה לא נגד הממשלה. בימים אלו מוטלת עלינו החובה לתרום מהידע המקצועי"
חרדים 10
י"ד תמוז התש"פ / 06.07.2020 18:55

נפתלי בנט ממשיך לאגף מימין את הממשלה: היום (שני) הוא צירף ל’קבינט הקורונה האזרחי’ שהקים דמות הנחשבת תומכת נלהבת של ראש הממשלה – ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג.

עד כה קיבץ בנט לקבינט שלו כמה דמויות מוכרות ובכירות ביניהם אלוף (במיל’) גיורא איילנד, פרופ’ גליה רהב משיבא תל השומר, אנשי כלכלה, בריאות וחברה.

פיירברג, שנכנסה לבידוד עקב מגע עם ראש עיריית יהוד-מונוסון שנדבקה בקורונה, נחשבת לאחת מראשי הערים החזקות בליכוד וגם הקרובות ביותר לנתניהו.

בעבר, בין השאר, היא שיבחה אותו, ואמרה: “ללא ספק אחד המנהיגים הגדולים שקמו לעם היהודי”.

פיירברג אמרה לישראל היום:  “בימים אלו יותר מתמיד מוטלת עלינו החובה להתייצב ולתרום מהידע המקצועי של כל אחת ואחד מאיתנו אם זה במישור הרפואי הכלכלי או החברתי במטרה לסייע לתושבי המדינה בהתמודדות עם ההשלכות הנובעות ממגפת הקורונה בכל תחומי החיים”.

היא הוסיפה: “אני לא רואה את זה כחציית קווים. כשבנט הציג את הדברים לפניי הוא הדגיש שזה לא חלילה נגד הממשלה אלא לצד הממשלה. שיהיה עוד גוף של אזרחים אנשי מקצוע, איש איש בתחומו, שיכולים לתת ולתרום מהידע שלהם. זה לא לאגף מימין או משמאל, הקורונה היא מעבר לאופוזיציה וקואליציה. כל הסיפור הפוליטי לא רלוונטי. יש גבול עם כמה אנשים ראש הממשלה יכול להתייעץ. יש להם את האנשים שלהם. יכול להיות משהו מעשיר. בצד ולא נגד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות