ביבי ישחרר? ליברמן קרא לבני גנץ: “קח כבר את המושכות בידיים”

שר הביטחון לשעבר קורא לגנץ לקחת אחריות על הטיפול במגיפת הקורונה: "כל הטיפול והמידע בהתפשטות המחלה חייבים לעבור לפיקוד העורף" • "כל ההודעות והתדרוכים נראים יותר כמו מלחמה בלתי פוסקת על קרדיט וסמכויות"
אריה ריבקינד
י' תמוז התש"פ / 02.07.2020 10:23

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, קרא הבוקר (חמישי), בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, להעביר את כל סמכויות ההתמודדות עם משבר הקורונה למערכת הביטחון.

“במקביל לקפיצת המדרגה בכמות הנדבקים בנגיף הקורונה, אנו רואים קפיצת מדרגה בכמות הגופים שמטפלים ומדבררים את הנושא כמו משרד רה”מ, המל”ל, המרכז הלאומי למערכה בקורונה, אמ”ן, צה”ל, משרד הבריאות ובכירי משרד הבריאות”, כתב ליברמן.

לדבריו, “כל ההודעות והתדרוכים נראים יותר כמו מלחמה בלתי פוסקת על קרדיט וסמכויות מאשר מאבק אמיתי במגפה”.

הוא הוסיף: “כל הטיפול והמידע בהתפשטות המחלה חייבים לעבור לפיקוד העורף. זה הגוף היחיד שצריך לתאם, לרכז ולתכלל את המאבק הלאומי במגפה. היעילות של זה מוכחת וראינו את זה בישובים החרדים והערבים”.

ליברמן טוען: “ההתעקשות של ראש הממשלה להשאיר את השליטה בידיו ולהיות הדובר הראשי והמתדרך הראשי, כשהפיקוד בידי המל”ל, נובעת אך ורק משיקולים פוליטיים ואלקטוראליים.

“אני קורא לבני גנץ לקחת את המושכות לידיים, להוכיח מנהיגות ולעמוד על כך שכל הסמכויות בטיפול בקורונה יעברו לפיקוד העורף ויפה שעה אחת קודם”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן
    02/07/2020 12:41
    רפפורט
  1. מושחת רמאי נוכל רד לנו מהחיים רק נזק עשית למדינה 3 מערכות בחירות בגללך הצתרפת לגייס 5 תתבייש לך נוכל!! כמה כיף שאתה ביציע של הקופים רק מביע ביקורת חתיכת שקרן ונוכל

  2. חבל להתייחס
    02/07/2020 13:00
    דוד
  3. כשדוברמן לא מוצא ביטוי לעצמו ביום יום,פשוט מתחיל בפרובוקציה אולי יתיחסו אליו, משועמם כל היום הוא ישן בחדרו בכנסת, הוא פשוט לא סופרים אותו, מציע לך להיתפטר ולהחזיר את המנדט לכנסת, אתה מיותר,בכסף שביבזו על שוש מערכות בחירות יכלו לפתור את בעיית העצמאים,אז מספיק לנו מימך.

  4. מושחת??
    04/07/2020 10:18
    מני
  5. מושחת יש רק אחד וזה לא ליברמן.