“נס, חזר דופק’ • האדמו”ר מקוזמיר התמוטט בחתונת נכדתו: מצבו קשה

האדמו"ר התמוטט תוך כדי ה'מצווה טאנץ' בחתונת נכדתו, שנערכה בבני ברק • איש הצלה: "ביצעתי בו פעולות החייאה תוך מתן שוק חשמלי מדפיברילטור - ולאחר שלמרבה הנס חזר דופק ונשימה, הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה ויציב" • שמו לתפילה: רבי פנחס משה בן רחל ביילא
יוסף גרינבוים
ח' תמוז התש"פ / 30.06.2020 02:01

דאגה ותפילות בעולם החסידות: האדמו”ר מקוזמיר התמוטט הלילה (שלישי), תוך כדי מעמד ה’מצווה טאנץ’ בחתונת נכדתו, שנערכה באולמי ‘היכלי מלכות’ בבני ברק.

הוא פונה לאחר החייאה לבית החולים ע”ש שיבא בתל השומר, כשהוא עם דופק,  ומצבו מוגדר קשה.

לפי עדויות מהזירה, הגבאי של האדמו”ר משאץ-ויזניץ, המשמש ככונן באיחוד הצלה התחיל במקום את ההחייאה, ולאחר פעולות החייאה מתקדמות שביצעו אנשי כוחות ההצלה, חזרו הדופק והנשימה – והוא פונה במצב קשה ויציב לבית החולים.

אדיר מעטו, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “כשהגענו למקום סיפרו לנו כי סב הכלה איבד את הכרתו, תוך כדי שמחת מצוה טאנץ. ביצעתי בו פעולות החייאה תוך מתן שוק חשמלי מדפיברילטור של איחוד הצלה. לאחר שלמרבה הנס חזר דופק ונשימה הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה ויציב”.

שמו לתפילה: רבי פנחס משה בן רחל ביילא לרפואה שלמה.

האדמו”ר מקוזמיר הוא בנו של האדמו”ר ה’נחלת דן’ ממודז’יץ זצ”ל. בכ’ בסיוון תשס”ו, לאחר פטירת אביו, מונה לכהן כרב חסידי מודז’יץ – ובחודש אב של אותה שנה הוכתר כאדמו”ר מקוזמיר, כשבהכתרה משתתף אחיו, האדמו”ר הרב חיים שאול ממודז’יץ.

מאז שהחל לכהן כאדמו”ר החל להלחין ניגונים, בפרט לימים הנוראים, כמסורת חסידי מודז’יץ וקוזמיר.

האדמו”ר מתגורר בבני ברק, בסמוך למרכז החסידות ברחוב רש”י.

.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות