לפיד: זרקו לפח את כל ההבטחות, רימו את הבוחרים, עסוקים במריבות

יו"ר האופוזיציה לגלג: "לפני כמה שבועות ראש הממשלה אמר ש'העולם כולו לומד מאתנו איך לטפל בקורונה'. כולם מאוד התרשמו, חוץ מהעולם כולו.האיחוד האירופי פותח גבולות, אבל את ישראל הוא סימן כמדינה אדומה"
אריה ריבקינד
ז' תמוז התש"פ / 29.06.2020 18:01

ראש האופוזיציה ויו”ר יש עתיד יאיר לפיד פתח היום (שני) את ישיבת הסיעה במתקפה על הקואליציה.

“ובימים האלה אין ממשלה בישראל. אין ממשלה. השרים רבים בקבינט הקורונה עם שר הבריאות. יו”ר הקואליציה רב בטוויטר עם שר האוצר. ראש הממשלה עושה זובור מול המצלמות לצל החליפי שלו”.

לפיד המשיך: “לא יודעים אם התקציב יהיה חד שנתי או דו שנתי. לא יודעים מה ההנחיות החדשות, אם יש הנחיות חדשות. לא יודעים מתי תהיה הפעימה הבאה. לא יודעים למה לא נותנים דמי אבטלה לעצמאים.

“לא יודעים איזה קייטנות יהיו. לא יודעים לכמה אנשים מותר להתכנס – 50 איש, 250 איש, או 500 איש. לא יודעים. כי לא יודעים מי בעצם אחראי על מה”.

לדבריו, “משרד הבריאות נותן המלצות. יש מגיפה עולמית והם נותנים המלצות, כמו מבקרי מסעדות. אין מספיק בדיקות. צריך להגיע ל-15 אלף בדיקות ביום. אין מספיק נתונים על המחלה. אין מתווה פיצוי לעסקים קטנים. אין תוכנית החזרה לעבודה. אחוזי האבטלה בישראל הם מהגבוהים בעולם”.

לפיד לגלג: “לפני כמה שבועות ראש הממשלה אמר ש’העולם כולו לומד מאתנו איך לטפל בקורונה’. כולם מאוד התרשמו, חוץ מהעולם כולו. כי בעולם מבינים שיש הבדל בין לדבר, לבין לנהל משבר. הם לא מתרשמים מנאומים, הם עובדים עם נתונים:

“האיחוד האירופי פותח גבולות, אבל את ישראל הוא סימן כמדינה אדומה. מדינה אדומה היא מדינה שלא מטפלת נכון בקורונה.  זו תוצאה של ניהול רע. מבולבל, לא עקבי, לא מקצועי. במקום לטפל במשבר, הקימו את הממשלה המנופחת ביותר בתולדות המדינה. אתמול פורסם סקר שלפיו 85% מהציבור חושש למצבו הכלכלי. כל השאר חברים בממשלה. מסדרים אחד לשני הטבות מס ואאודי אי-8.

“לממשלה הזו אין זכות קיום. הם זרקו לפח את כל ההבטחות, רימו את הבוחרים, כי הם אמרו ‘קורונה קורונה’.  הם רק לא מטפלים בקורונה, כי הם עסוקים מדי. במריבות שלהם. בגינוני הכבוד הנפוחים שלהם. בג’ובים ובכסאות שלהם. הם אפילו כבר לא מסתירים את זה – כי הבושה מתה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה בדיוק מה שעשית והיית עושה אילו הצלחת
    30/06/2020 11:33
    שאול א.
  1. גם אתה הפרת הבטחה לא לשבת עם המשותפת ואפילו לא להסתמך עליהם.
    ולפתע הסתבר שאתה מוכן לעשות זאת, עד שמשכו לך את השטיח האדום לממשלה עם מפלגה תומכת טרור מתחת לרגליים.
    אתה לא כועס כי הפרו הבטחות אלא שלא אתה הוא זה שמכהן בממשלה ומפר הבטחות.