הרב מזוז בעד סגר באלעד: שונאים אותנו? טיפשים, אדרבה אוהבים!

בשיעורו השבועי דחה הגר"מ מאזוז את הטענות כי הסגר על אלעד הוטל ממניעים של שנאה לחרדים: " "יש אנשים משלנו, יש להם שאלות של שטות מדוע לא עשו סגר בעיר פלונית ופלונית, כמו שעשו לנו?!"
חרדים 10
ז' תמוז התש"פ / 28.06.2020 21:58

הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת ‘כסא רחמים’, דוחה את הקולות מתוך המגזר החרדי הטוענים כי הסגר על העיר אלעד הוטל ממניעים של שנאה לחרדים.

“אנשים מזלזלים בקורונה, ואסור לזלזל בדבר הזה, במיוחד במקומות של שומרי תורה ומצוות, למה יגידו אתה רואה מה הועיל להם תורה ומצוות שלהם”, אמר הרב מאזוז בשיעורו.

“וחוץ מזה הם עושים עבירה, נגד עצמם, וגם נגד אחרים, וגם נגד הקב”ה שציווה אותנו ‘ונשמרתם מאוד לנפשותיכם’. אדם שעושה דבר כזה, לא יחשוב שזה עבירה שיש בה נזק בלבד, אלא זה גם חילול השם, שיגידו הנה בני ברק מספר חס וחלילה עלה למעלה ובאלעד עלה למעלה”.

ראש הישיבה התייחס לסגר על העיר אלעד: “יש אנשים משלנו, יש להם שאלות של שטות מדוע לא עשו סגר בעיר פלונית ופלונית, כמו שעשו לנו?! אלא שמע מינה, שהם שונאים אותנו. איזה טיפשים, אדרבה אוהבים אותנו.

“אם בערים אחרות אולי יש סיבה אחרת, אולי שם עוד לא מבודדים לפי המספר של החולים אם מוסיף והולך או פוחת והולך, יש להם סיבות משלהם”.

הגר”מ הוסיף: “אנחנו צריכים לדעת מה הסיבות? אנחנו יודעים כאן בעיר הזו או בעיר אחרת של חרדים צריכים לשמור ‘אני פי מלך שמור’, כך כתוב בקהלת אסור לעשות דברים כאלה…”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב מזוז
    05/07/2020 10:08
    י
  1. כול מילה ממש במקומה.מדבר ממש בטעם ובחוכמה.