אברהם רובינשטיין שוב יקרוס? זינוק חד במספר החולים בבני ברק

בשלושת הימים האחרונים נרשמו 72 חולים נוספים בת"א ו-48 בבני ברק • למרות נתוני התחלואה הגבוהים ביפו, חלק מהתושבים אינם משתפים פעולה בחקירות האפידמיולוגיות • אגף המודיעין בצה"ל מזהיר כי ייתכן שהיקף התחלואה בקורונה בשבועות האחרונים גבוה מהמוער
תמי גיל
כ"ו סיון התש"פ / 17.06.2020 21:24

לפי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הערב (רביעי), בישראל אותרו ביממה האחרונה 288 נדבקים בקורונה.

לפי הנתונים, בארץ יש 3,993 חולים פעילים. מבין החולים הפעילים, 36 מצב קשה ומספר המונשמים עלה מאז חצות בשלושה ל-29. 45 מהחולים מאושפזים במצב בינוני.

מאז חצות נערכו 9,916 דגימות לבדיקה להימצאות הנגיף, בעוד שאתמול בוצעו 15,970 בדיקות.

מבחינת החלוקה לערים:  תל-אביב שוב במקום הראשון במספר החולים שהתווספו בשלושת הימים האחרונים עם 72 מקרים חיוביים חדשים. אחריה נמצאות בני ברק עם 48 חולים חדשים וירושלים עם 44 מקרים חדשים.

עוד מוקדים: 32 בערערה, 27 ברהט, 22 בחיפה, 19 באשדוד ו-18 באלעד.

בקריית גת, בפתח תקווה, בבאקה אל-גרבייה ובחולון – נוספו  16 חולים בכל אחת מהערים בשלושת הימים האחרונים.

ב’כאן חדשות’ דווח, כי  אגף המודיעין בצה”ל מזהיר כי ייתכן שהיקף התחלואה בקורונה בשבועות האחרונים גבוה מהמוערך.

בדוח מרכז המידע של האגף נכתב שמספר החולים החדשים שמצבם קשה, דומה בהיקפו למספרם בתחילת הגל הראשון, והעובדה הזו עלולה להצביע על כך שהיקף התחלואה גבוה מכפי שנראה.

מוקדם יותר הערב, החליטה ועדת השרים לענייני קורונה  להכריז על שכונת עג’מי שביפו ועל היישובים ערערה ורהט שבנגב כאזורים אדומים. מסתמן כי לא יהיו הגבלות כניסה או יציאה ליישובים, אלא תתקיים הגברת אכיפה משמעותית.

ב’כאן חדשות’ דווח עוד, כי למרות נתוני התחלואה הגבוהים ביפו, חלק מהתושבים אינם משתפים פעולה בחקירות האפידמיולוגיות. בעיריית תל אביב יפו פנו לרופאים בחברה הערבית כדי שיבהירו להם את חשיבות המהלך, וירתמו את שיתוף הפעולה של החולים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות