“הכהניסטים הצליחו, הם לא הרפו”: ישראל פריי פוטר מ’קו עיתונות’

איש התקשורת ישראל פריי מ'קו עיתונות', פוטר בעקבות לחצים שהפעילו תלמידים של שורת רבנים מהציבור הדתי-לאומי - לאחר שהתבטא כלפיהם שלא בכבוד בחשבון הטוויטר שלו • "הצלחתם אבל לא ניצחתם. מבטיח להמשיך. בכל הכוח"
אבי כץ
כ"ב סיון התש"פ / 14.06.2020 19:27

איש התקשורת ישראל פריי, עיתונאי ‘קו עיתונות’, פוטר היום (ראשון) מעבודתו.

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב: “הכהניסטים הצליחו פיטרו אותי לפני חודשיים נפתח נגדי מאבק מאורגן. חשבתי שיהיה בסדר, אבל הם לא הרפו. מאות הודעות למו”ל שלי, איומי חרם, לחצים ומה לא. הצלחתם אבל לא ניצחתם. מבטיח להמשיך. בכל הכוח.

“יש בי הרהורים וכאב, בינתיים אשמור אותם לעצמי. תודה למחזקים, סולח לשמחים לאידי”.

פריי, הכותב גם באתר האינטרנט ‘המקום הכי חם בגהנום’, כתב  בתחילת חודש מאי בחשבון הטוויטר שלו על מודעה שפרסמה שורת רבנים: “חבורת פורעים משליכה בקבוקי תבערה על חיילים, גונבת ציוד, שורפת רכבים, תוקפת באלימות חפים מפשע – ומה יש לרבנים להגיד? ‘קוראים לממשלה להפסיק את הפגיעה הדורסנית בחלוצים’. תקשיבו לי רבנים יקרים, אתם חתכ’ת חלאות”.

בין הרבנים שהיו חתומים על המודעה היו הרב דוב ליאור, הרב שמואל אליהו, הרב יצחק גינזבורג ועוד.

עו”ד איתמר בן גביר הגיב אז: “גועל נפש! אנשי קומי אורי הם החלוצים של ימינו ואיש לא טען נגדם את מה שאתה טוען ובמקומם הייתי לוקח אותך לבית המשפט ומלמד אותך שכשמכפישים משלמים…. אגב השפה שלך כל כך מגעילה שמקווה שהעורך שלך, שאני מכיר כאדם צדיק ישר וחכם ישלח אותך הביתה. מי שמדבר בשפה כזאת אין לו חלק בעיתון חרדי”.

ב’קו עיתונות’ הגיבו אז: “הרשת מתנערת מציוצו הפרטי של ישראל פריי. הובהר לכתב שנמצא בחל״ת כי מעשיו אינם מקובלים. אנו רואים ערך עליון בכיבוד רבנים ומתנערים מכינויי גנאי כלפי כל אדם וודאי כלפי רבנים. עם חזרתו של מר פריי מחל״ת ייערך בירור משמעתי חמור וחריף”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ישראל פריי
    16/06/2020 13:48
    שומר לשונו
  1. לפי שמו הוא כנראה גורי לשעבר.
    לשונו ושפתו מעידים שהוא גלש מעל ומעבר.
    כשישראל יורד, הוא יורד… חבל

  2. ככה מסדרים עניינים בציונות הדתית
    16/06/2020 15:25
    דפנה
  3. הרגו את השליח, ועכשיו מבחינתם הכל בסדר.
    חבורת חוליגנים עוסקת בהשלכת בקבוקי תבערה על חיילי צה”ל, פוגעת בחפים מפשע וגורמת נזק לציוד צבאי, ומה מטריד את חבורת הרבנים הנבזית הזו? זה שעיתונאי הגון נתן פרסום לדבר.
    “רבנים” כאלה מוציאים שם רע למקצוע הרבנות. חובה לגנות אותם ולהחרים אותם. במקום זה, מפטרים את העיתונאי שפרסם.
    בושה למגזר כולו שאלה רבניו.
    ולגבי איתמר בן-גביר, באמת שמיותר לבזבז עליו מילים. הכל כבר ברור.