דרישה מגוחכת? בכחול לבן רוצים – ביבי וגנץ ייכנסו יחד למליאת הכנסת

דורשים שיוויון: בכירים בכחול לבן אמרו בשיחות סגורות כי מבחינתם, אם נתניהו לא מגיע להצבעות במליאת הכנסת - אז גם גנץ לא יגיע אליהן • אחרי העימות אתמול בין שר האוצר ישראל כ"ץ לח"כ ניר ברקת בוועדת הכספים:  גם היחסים בין כ"ץ ליו"ר הוועדה ח"כ משה גפני על סף פיצוץ
חרדים 10
י"ז סיון התש"פ / 09.06.2020 11:01

בכירים בליכוד אומרים כי בכחול לבן מעלים דרישות מגוחכות בעניין השוויון בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש הממשלה החליפי בני גנץ.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’,  בכחול לבן דורשים כעת שנתניהו וגנץ ייכנסו יחד למליאת הכנסת, לישיבות ממשלה ולאירועים אחרים.

בכחול לבן לא הגיבו לדברים.

בכירים בכחול לבן אמרו בשיחות סגורות כי מבחינתם, אם נתניהו לא מגיע להצבעות במליאת הכנסת – אז גם גנץ לא יגיע אליהן. הם הבהירו: “לא יהיה מצב שבו גנץ יצביע בהצבעות שדרושות לקואליציה ונתניהו לא יהיה שם ויצביע גם הוא”.

ב’כאן חדשות דווח עוד, כי לצד העימות אתמול בין שר האוצר ישראל כ”ץ לח”כ ניר ברקת בוועדת הכספים,  גם היחסים בין כ”ץ ליו”ר הוועדה ח”כ משה גפני על סף פיצוץ.

גפני אינו מתכוון לנהל את ישיבות ועדת הכספים שיעסקו בחוק התמריצים למעסיקים, לאחר שאתמול הגיע שר האוצר לוועדה והודיע שהוא אינו מוכן שיבצעו שינויים בחוק, דברים שגרמו למהומה ועימות בדיון. בליכוד טוענים שגפני העביר אליהם מסר כי הם מוזמנים להעביר את חוק התמריצים לבד, עם עצמם.

חבר ועדת הכספים ח”כ שלמה קרעי מהליכוד התייחס הבוקר לעימות בריאיון לרשת ב: “ישבנו בוועדה הזאת עשרות שעות של דיונים והגענו להסכמות שרובן לא פורצות מסגרת תקציבים. הרשות המחוקקת זו תפקידה. אנחנו בוועדות לא שורפים שעות של דיונים כדי להיות חותמת גומי. נעשתה טעות מצידו של שר האוצר. לא כך פועלים ולא כך עובדים היחסים בין הכנסת לממשלה.

“אם אנחנו מדברים על בג”ץ ואומרים שהוא לא צריך להתערב בשיקול הדעת של הרשות המחוקקת. כשבא מעשה כזה שהרשות המבצעת אומרת לנו אין לכם שיקול דעת בכלל. אתה מרים להנחתה לבג”ץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות