מקלב: להפסיק ההפרדה בנהיגה מונעת? “פסקה פוגענית, רשעות”

אורי מקלב על התחייבות משרד התחבורה לחדול מהפעלת קורסים לנהיגה מונעת ורענון הנהיגה בהפרדה: "הם אומרים לא להתערב בחייהם וזו אחת הדוגמאות שהם מתערבים בחיי החרדים, למרות שהוכח שהפרדת הקורסים אינה באה על חשבונם" • "אם יהיה צורך נפעל לתיקון החקיקה"
אריה ריבקינד
י"ב סיון התש"פ / 04.06.2020 12:56

סגן שר התחבורה אורי מקלב הבהיר היום (חמישי), בעקבות עתירת ארגוני הנשים להפסיק את ההפרדה בקורסים לנהיגה מונעת ורענון הנהיגה כי יפעל שהקורסים יימשכו.

השבוע התחייב משרד התחבורה  שלא לקיים עוד קורסים לנהיגה מונעת בהפרדה. זאת במסגרת הסכם עם שדולת הנשים בישראל, אשר קיבל בעת האחרונה תוקף של פסק דין של בית משפט השלום בתל אביב, בתביעת פיצויים שהוגשה בסוף 2018.

עוד התחייב המשרד שלא לסייע גם בדרכים עקיפות להפרדה בין גברים לנשים.

מקלב: “עם כניסתי לתפקיד נפעל כדי להמשיך את האפשרות להפרדה בקורסים לנהיגה מונעת ורענון נהיגה. מדובר בהחלטה אשר התקבלה לאחרונה עקב עתירות שמטרתן להתנכל ולציבור החרדי ולא לאפשר לו את אורח חייו המסור  מדורי דורות, ולא לאפשר לו לחיות חיי תורה והלכה”.

מקלב הדגיש: “לא נקבל את העובדה שלא ניתן לציבור החרדי לקבל את זכויותיו על פי אורח חייו. אין בהפרדת הקורסים על פי המסורת וההלכה הצרופה שום פגיעה ביתר הקורסים המתנהלים בארץ, זו פסיקה פוגענית כלפי הציבור החרדי והמסורתי בארץ ואנחנו נפעל באם יהיה צורך לתיקון החקיקה בנושא”.

הוא הוסיף: “עתירות פוגעניות אלו של ארגוני הנשים פועלות יום יום מתוך ניכור ורשעות במטרה לנגח את כל המסורת היהודית השורשית, הם אומרים לא להתערב בחייהם וזו אחת הדוגמאות בה הם מתערבים בחיי הציבור החרדי, למרות שהוכח כי הפרדת הקורסים אינה באה על חשבונם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות