21 בתי ספר וגנים נסגרו מאז שעות הבוקר: חמישה מהם של חרדים

עד כה אובחנו חולים בבתי ספר ב-32 יישובים שונים, ולפי שעה מספר בתי הספר שנסגרו ברחבי הארץ עלה ל-72 • בפתח תקווה נסגר בית ספר של מעין החינוך התורני, שלושה גנים חרדיים נסגרו באשדוד • הסמינר הישן נסגר בירושלים
תמי גיל
י"ב סיון התש"פ / 04.06.2020 13:11

ההדבקה בבתי הספר: הבוקר (חמישי) נסגרו 21 בתי ספר וגני ילדים ברחבי הארץ – כולם לאחר שאותרו מורים, גננות או תלמידים חולים בקורונה.

עד כה אובחנו חולים בבתי ספר ב-32 יישובים שונים, ולפי שעה מספר בתי הספר שנסגרו ברחבי הארץ עלה ל-72.

כמעט 400 תלמידים ועובדי הוראה הוכנסו לבידוד מאז אתמול.

בתל אביב נסגר בית הספר היסודי ‘גוונים’, בגבעתיים נסגר תיכון בן צבי. ביפו נסגרו שלושה בתי ספר יסודיים.

גם מוסדות חינוך חרדיים נסגרו: בפתח תקווה נסגר בית הספר היסודי ‘אהבת ציון’ של רשת המעיין התורני. באשדוד נסגרו שלושה גנים של מוסדות ‘חזון מאיר’.

גם ‘הסמינר הישן’ בירושלים נסגר היום, לאחר שהתגלו שתי תלמידות חולות בכיתה ט’.

גם בית הספר ‘אמנויות’ באשקלון נסגר היום בשל גילוי תלמידה חולה בשדרות התגלו שני אחים שפיתחו תסמינים ועוד טרם קבלת תוצאות הבדיקה נסגרו בתי הספר היסודי ‘אלון’ ובית הספר ‘מדעים תורני’, שבהם הם לומדים. בנוסף, שני תלמידים מתיכון גוטווירט בעיר, שכבר נסגר, אובחנו כחולים.

בית ספר ‘אהבת ציון’ בפ”ת הודיע: מורה בבית הספר נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. עם חידוש הלימודים בבית הספר הקפידו על כל הנהלים של משרד החינוך והבריאות, הכוללים חיטוי, היגיינה, חבישת מסכות והפסקות נפרדות וכו’. שתי כיתות בלבד נחשפו למורה שנמצאה חיובית, והיא ככל הנראה נדבקה מביתה ולא מבית הספר.

בהתאם לנהלים מנהלת בית הספר הקימה צוות תמיכה, עדכנה את משרד החינוך ואת הורי התלמידות על סגירת בית הספר החל מהבוקר.

מנהלת בית הספר עומדת כל העת בקשר רציף עם הרופאה המחוזית לקידום בדיקות לתלמידות שנחשפו למורה שנמצאה חיובית. צוותי ההוראה עומדים בקשר עם התלמידות ומכינים ערכות למידה בכדי לשמר את הישגי הלימוד. בימים הקרובים עם קבלת תוצאות הבדיקות ובהתאם לממצאים תתקבל החלטה מתי יתחדשו הלימודים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות