“המנותק החלופי”: לא תאמינו כמה תעלה לכם שיירת הרכבים של גנץ

כמו שיירת ראש הממשלה: גם את השר בני גנץ ילוו מספר ניידות משטרה ועשרות תקנים משטרתיים יוקצו לצורך אבטחתו כדרך קבע • תקצוב השיירה לא נמצא בתקציב המדינה, ולכן יהיה צורך לקצץ את הסכום ממקורות אחרים
אריה ריבקינד
י"ב סיון התש"פ / 03.06.2020 22:49

המשרד לביטחון הפנים הגיש בקשה לתקצוב שיירת המכוניות של שר הבטחון בני גנץ על סך 23 מיליון שקלים לשנה. כך דווח בחדשות 12.

בדומה לשיירת ראש הממשלה, גם את גנץ ילוו מספר ניידות משטרה ועשרות תקנים משטרתיים יוקצו לצורך אבטחתו, כדרך קבע.

לפי הדיווח, מכיוון שתקצוב השיירה לא משוריינת בתקציב המדינה, יהיה צורך לקצץ את הסכום ממקורות אחרים.

ח״כ מיקי לוי מיש עתיד-תל”ם – תקף: “בזמן שמיליון מובטלים לא יודעים איך יגמרו את החודש ועסקים קטנים קורסים בכל מקום, גנץ מתעסק מבוקר עד ערב בעצמו. במקום חוקים למען העצמאיים, המנותק החלופי הזה מעביר חוקי ג׳ובים. במקום כסף למתמחים הוא עסוק במכוניות שרד וכסף לשיירת הדמה החלופית שלו. אין גבול לבושה”.

אמש תקף גנץ את החשיפה של טל שניידר ב’גלובס’ לפיה, על פי דרישתו, המדינה תספק לו שני רכבי יוקרה מסוג אאודי A8 בעלות של מיליונים.

 

בציוץ בעמוד הטוויטר שלו כתב: “אני מכבד את שירותי הביטחון בישראל והנחיותיהם. בשיחות שקיימתי עם הגורמים הרלבנטים ביקשתי לצמצם את עלויות האבטחה שלי”, סיפר גנץ.

”ככל שזה היה תלוי בי, הייתי עולה כל יום למשרד עם רכב אחד והייתי מונע משכניי את עוגמת הנפש של סגירת חלקים מהרחוב. כל טענה כאילו ביקשתי לרכוש רכבים עבורי היא שקר בוטה”.

יו”ר כחול לבן הדגיש: ”לא רכבי יוקרה, ולא שום גינוני כבוד מעניינים אותי. מה שמעניין אותי זה רק לעשות טוב למדינת ישראל וכך יהיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות