פרסום ראשון: ‘צו המניעה’ של בי”ד בעלזא על חלוקת התפקידים באגו”י

בית הדין של חסידות בעלזא שיגר אתמול "צו מניעה" נגד מינוי חבר הכנסת יעקב טסלר לתפקיד יו"ר הוועדה לפניות הציבור • "סעיף ד בהסכם תשע"ט עדיין אינו מקוים", ולכן הוצא צו מניעה "עד לדיון בבוררות שילבן ויברר קיום ההסכם"
אריה ריבקינד
ט' סיון התש"פ / 01.06.2020 17:59

הקרב על תפקיד יו”ר הוועדה לפניות הציבור: בית הדין של חסידות בעלזא שיגר אתמול (ראשון) “צו מניעה” נגד מינוי חבר הכנסת יעקב טסלר לתפקיד יו”ר הוועדה.

המכתב שוגר לאחר שוועד חסידי בעלזא טוען כי בהודעה שהוציא יו”ר סיעת יהדות התורה ח”כ יעקב אשר להנהלת הקואליציה נכתב כי יו”ר הוועדה לפניות הציבור יהיה ח”כ יעקב טסלר – מבלי שניתנה לו סמכות לכך.

במכתב, שנשלח אל ח”כ יעקב ליצמן, מאיר פרוש ויעקב טסלר – ומתפרסם לראשונה בחרדים 10 –   נאמר, כי בהסכם משנת תשע”ט צוטט מתוך ההסכם משנת תשס”ג כי “בעלזא תשולב בכל התפקידים באגודת ישראל”, וכי ההסכם משנת תשע”ט אומר כך: “אגודת ישראל על כל נציגיה מחויבים לעשות כל מאמץ אפשרי ויעשה מאמץ מיוחד על מנת שנציג בעלזא יכהן כנציג בכיר על מנת שיכול לעזור לזולת”.

עוד נאמר במכתב:  “היות וסעיף ד בהסכם תשע”ט עדיין אינו מקוים, אנו מוציאים בזאת ‘צו מניעה’ לקביעת תפקידים בין חברי אגודת ישראל, עד לדיון בבוררות שילבן ויברר קיום ההסכם כלשונו”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות