160 חולים בגימנסיה – יותר מ-1000 בבידוד: אף שכונה לא הוכנסה לסגר

תלמיד בגימנסיה העברית: "מורה אחד ידע שהוא חולה והגיע ללמד את הכיתה'' • בסך הכל נדבקו בבית הספר 125 תלמידים, 19 מורים ו-16 הורים • לאחר ההידבקות ההמונית - מקרים נוספים בתיכון הרטמן, התיכון לאומנויות ובבית הספר היסודי זלמן ארן בבירה
חרדים 10
ח' סיון התש"פ / 31.05.2020 18:49

מנתוני משרד הבריאות עולה, כי מספר נשאי הקורונה בגימנסיה העברית בירושלים טיפס ל-160, כשהחלוקה היא: 125 תלמידים, 19 מורים ו-16 הורים נדבקו בנגיף.

בעקבות ההידבקות ההמונית בקורונה בתיכון הגימנסיה העברית בירושלים הוחלט היום (ראשון) על הכנסת כלל התלמידים ואנשי הצוות לבידוד.

מדובר בלמעלה מ-1000 תלמידי בית הספר, הצוות החינוכי ויתר העובדים, שייכנסו לבידוד עד ה-9 ביוני.

ירין אוחיון, תלמיד הגימנסיה שנדבק בקורונה, סיפר ל’כאן חדשות’: “מורה אחד ידע שהוא חולה והגיע ללמד את הכיתה, החיים חזרו אחורה. הנהלת בית הספר לא עדכנה אותנו, שמענו רק ממשרד הבריאות”.

בנוסף לגימנסיה בירושלים התגלו מקרי הידבקות נוספים בבתי ספר בבירה. כך בין היתר התגלתה תלמידה בבית הספר היסודי על שם זלמן ארן בשכונת תלפיות כנשאית של הנגיף. בבית הספר הרטמן הוכנסה כיתה לבידוד בשל אבחון של תלמיד חולה קורונה, אח לתלמיד בגימנסיה העברית.

מורה אחד בבית ספר במזרח העיר אותר גם הוא כנשא של הנגיף. בתיכון לאומנויות אומתה תלמידה כנשאית של הנגיף.

מעיריית ירושלים נמסר: “העירייה ממשיכה לפעול לפי הנחיות משרד הבריאות ושרי הממשלה. מינהל החינוך מקיים קשר ישיר ורציף עם אנשי הצוות החינוכי ועם נציגי ועד ההורים, עוקב מקרוב אחר ההתפתחויות ונמצא עם אצבע על הדופק בנוגע למצב. בשלב זה רק הלימודים בגימנסיה עברו ללמידה מהבית. ההנחיה כי אין חובת הגעה ללימודים עדיין תקפה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות