יועץ התקשורת ‏יהודה גליקמן מסיים תפקידו כדוברו של ח”כ יעקב אשר

קליגמן: "עם תחילת כהונתו כיו"ר 'ועדת חוקה חוק ומשפט', הבעתי בפניו את רצוני לסיים את תפקידי כדוברו. בשבועות הקרובים אקיים חפיפה עם מחליפי בתפקיד ואסייע לו ככל שיידרש" • יעקב אשר: מאחל לו המשך הצלחה בתפקידיו הבאים
אבי כץ
ח' סיון התש"פ / 31.05.2020 11:27

יועץ התקשורת ‏יהודה גליקמן מסיים את תפקידו כדוברו של ח”כ יעקב אשר מ’דגל התורה’.

“עם תחילת כהונתו בשעה טובה ומוצלחת של ח”כ יעקב אשר כיו”ר ‘ועדת חוקה חוק ומשפט’, הבעתי בפניו את רצוני לסיים את תפקידי כדוברו וזאת לאחר שנים מרתקות ומלאות עשיה תקשורתית לצידו, שכללו בין השאר, מערכות בחירות סוערות ואינספור דרמות והתפתחויות פוליטיות”, אומר גליקמן.

“תודתי והוקרתי לחבר הכנסת אשר, על האמון הרב והגיבוי בכל פרט בתקופה בה האציל מסמכותו מתוך עין טובה ורוחב דעת ואני מאחל לו מכל הלב, ברכה והצלחה רבה במעלה הדרך הציבורית והאישית.

“זו גם הזדמנות להודות לידידיי היקרים איתם עבדתי בשיתוף פעולה נדיר בשנים האחרונות. סגן ומ”מ רה”ע ביתר, דודי זלץ, עו”ד יהודה כהן ויונה ויזל, איש איש בשמו הטוב יבורך. בשבועות הקרובים אקיים חפיפה עם מחליפי בתפקיד ואסייע לו ככל שיידרש”.

ח”כ יעקב אשר: “בימים האחרונים קיבלתי את בקשתו של יהודה לסיים את תפקידו בלשכתי והודיתי לו על עבודתו המקצועית שנעשתה במסירות ונאמנות. אני מאחל לו המשך הצלחה בתפקידיו הבאים בהם ימצה את יכולותיו וכשרונו ויראה ברכה בעשייתו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חבל שדגל התורה מוכרת את עובדיה הנאמנים לדילים עם גור
    31/05/2020 15:57
    יעקב
  1. חבלללל