בחור שנסע בקו לאלעד וילד מת”ת בברכפלד ‘הכניסו’ עשרות לבידוד

בגימנסיה 'העברית' בירושלים חולו 167 תלמידים ואנשי צוות • בחור מחסידות סלאנים שנסע בערב החג בקו 283 מביתו באשדוד לעיר אלעד, התגלה כחולה מאומת • כל ילדי כיתה ב' בתלמוד תורה 'דרכי יושר' מברכפלד לבידוד
תמי גיל
ח' סיון התש"פ / 31.05.2020 00:35

משרד הבריאות פרסם הערב (מוצאי שבת) עדכון על שיעורי החולים בקורונה ברחבי הארץ.

על פי הנתונים, מאז שעות הבוקר אובחנו 14 חולים חדשים, כאשר ביממה האחרונה התגלו 25 נדבקים בסך הכל.

מדובר בבשורה טובה, שכן בימים האחרונים היה חשש מגל שני של תחלואה רחבה.

עם זאת, מדובר בתמונת מצב לשעה 19:30, מבלי שהוזנו כלל הבדיקות שהתבצעו במתחמי ה’היבדק וסע’ שפעלו בירושלים.

במקביל, משרד החינוך פרסם הודעה לפיה  רוב מכריע של החולים במערכת החינוך ברחבי הארץ – כ-75% מהתלמידים ומאנשי הצוות – מגיעים מהגימנסיה ‘העברית’ בירושלים.

על פי העדכון של משרד החינוך, עד כה אובחנו בגימנסיה הירושלמית 122 חולי קורונה – ביניהם 104 תלמידים, 15 אנשי צוות ועוד 3 הורים, זאת לאחר שבוצעו בדיקות בהיקף נרחב ביותר בעקבות ההתפרצות.

עם זאת, העיתונאי שלומי בוחניק צייץ כי הנתון העדכני של החולים בגימנסיה הוא 167.

בעקבות כך, במספר תיכונים כבר הוחלט כי לא יתקיימו לימודים.

גם בסמינר החרדי של הרב גואלמן בירושלים הודיעו הערב כי “אין סמינר מחר”, בגלל העליה בנדבקים בעיר, זאת למרות שלא היה מקרה חריג במקום.

בתוך כך, בחור מחסידות סלאנים שנסע בערב החג בקו 283 מביתו באשדוד לעיר אלעד, התגלה כחולה מאומת. הוא קיבל את ההודעה שהוא חיובי לאחר הנסיעה וכל החג שהה בבידוד בבית באלעד. נוסעי האוטובוס כולו צריכים להיכנס לבידוד.

גם בעיר מודיעין עלית נכנסו כל ילדי כיתה ב’ בתלמוד תורה ‘דרכי יושר’ הממוקם בשכונת ברכפלד לבידוד. זאת לאחר שהתקבלו תוצאות בדיקה שערך אחד התלמידים בכיתה הגיעו בערב החג וגילו כי הוא נשא של הנגיף.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות