ברקת מצטרף למירי רגב: אין לגנץ את הכישורים להיות ראש ממשלה

ח"כ ניר ברקת הצהיר בראיון כי גנץ אינו ראוי לכהן כראש ממשלה • "אין לו את הניסיון הכלכלי, ההסתכלות הבינלאומית והפרספקטיבה הרחבה שנדרשת כדי להיות ראש ממשלה" • על תכנית האוצר למלחמה בקורונה: "האירוע הזה גדול על הפקידות באוצר, הם לא מבינים את גודל האירוע"
דוד ליבוביץ
ח' סיון התש"פ / 30.05.2020 21:48

אחרי השרה מירי רגב: גם ח”כ ניר ברקת טוען כי לבני גנץ חסרים הכישורים לעמוד בראשות הממשלה.

בראיון שהעניק הערב – מוצאי שבת – בחדשות 13,  אמר ברקת: “אין לו את הניסיון הכלכלי, ההסתכלות הבינלאומית והפרספקטיבה הרחבה שנדרשת כדי להיות ראש ממשלה. לשמחתי הרבה בנימין נתניהו ממשיך להוביל את המדינה. אני מחויב כמו כל הליכוד להסכם, אבל מקווה שבשנה וחצי הקרובות יהיה איזשהו שינוי”.

הוא הוסיף: “אני לא בחרתי בגנץ.  בקמפיין הבחירות טענתי כמו חבריי לליכוד שאין לו את הכישורים והניסיון, ודעתי לא השתנתה. יש אילוצים פוליטיים ואני שמח שיש אחדות, אבל דעתי לא השתנתה”.

ברקת תקף בחריפות גם את התנהלותו של משרד האוצר נוכח משבר הקורונה: “ראיתי במשבר הקורונה הזדמנות והצגתי תוכנית איך להתמודד עם צונאמי כזה. האוצר בחר אחרת, הם שמו תוכניות שהן בדיחה, פשוט בדיחה. האירוע הזה גדול על הפקידות באוצר, הם לא מבינים את גודל האירוע. במקום לתת סיוע ישיר הם נתנו סיוע דרך הבנקים, וכתוצאה מכך המשק שלנו בסכנה גדולה מאוד.

“התוכנית היא הזויה, לתת תמריצים לעסקים שיקלטו עובדים זו טעות. אם יש עובד שאני לא צריך, גם אם תיתן לי עליו כסף, מה אני אעשה איתו? הוא לא יהפוך לעובד יעיל. אני לא מבקר את כ”ץ, הוא רק נכנס לתפקיד. אני מציע לו מה לעשות. משרד האוצר זה אגף שכל הזמן תומך ברפורמות, חוץ מברפורמה על עצמו. רובם אנשים צעירים שבאו ישר מהאוניברסיטה, הם אנשים טובים, אבל אין להם את הניסיון שנדרש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות