הכאוס בבני ברק: כחודש אחרי כל המדינה – הלימודים יחודשו ביום א

שבוע אחרי שהודיעה על חזרה ללימודים וביטלה במפתיע: עיריית בני ברק החליטה כי החל מיום ראשון הקרוב ישובו מוסדות החינוך העירוניים ללמידה בהתאם להנחיות
אריה ריבקינד
כ"ח אייר התש"פ / 22.05.2020 03:49

בסיומה של ישיבת הערכת מצב שהתקיימה היום (חמישי) בלשכת ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין, הוחלט כי החל מיום ראשון הקרוב ישובו מוסדות החינוך העירוניים ללמידה, בהתאם לכללי והנחיות משרד הבריאות.

ההחלטה מגיעה לאחר שאנשי צוות נדבקו בנגיף הקורונה בשני מעונות בבני ברק.

לפי התכנית, ביום שישי בבוקר ישובו התלמידים לגני הילדים לשעת הכרות והסתגלות.

ההחלטה התקבלה לאחר מעקב בפיקוח מלא אחר מתווה הלימודים במוסדות החינוך המיוחד.

חשוב לציין, כי למרות ההחלטה – שמורה זכות ההחלטה ביד כל הורה על שליחת ילדיו ללימודים.

כפי שדווח בחרדים 10, כבר ביום רביעי בשבוע שעבר הודיע ראש העיר אברהם רובינשטיין על פתיחת הלימודים בגני הילדים ביום ראשון.

אולם למחרת הודיע על דחייה “עד להודעה חדשה”, תוך שהוא מבטיח כי מערך החינוך המיוחד יפעל באופן מלא. אלא שבמוצאי שבת התברר: גם מערך החינוך המיוחד לא יפעל, אלא מספר שעות ובחלק מהגנים אף בוטלו הלימודים לגמרי.

עקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד, התייחס אתמול (רביעי) לסאגת הקריסה של מערכת החינוך בבני ברק: “כבר לפני חודש פניתי למשרדי החינוך והפנים ולמרכז השלטון המקומי והבהרתי להם שחובה להכין תכנית מסודרת להחזרת מערכת החינוך בבני ברק לפני שהאלוף נומה יפרוש מתפקידו כראש העיר בפועל והעסקנים יחזרו לעירייה.

“לצערי, העסקנים הצליחו למנוע את זה, ובסופו של דבר האלוף נומה עזב את העיר וכצפוי אותם עסקנים, שגם בימים כתיקונם לא מסוגלים לנהל עיר, שיבשו את חזרת מערכת החינוך לשגרה ועד לרגע זה לא ברור לאף אחד איך ומתי זה יקרה”.

חבר המועצה סיפר: “במשרד החינוך הבינו רק היום את חומרת המצב כאן בבני ברק, וכעת נמסר לי שבכוונתם להתערב ולפעול לחזרה הדרגתית של מערכת החינוך גם בבני ברק, בדגש על גני הילדים, בהתאם למודל בירושלים שבה חזרו כל הגנים (גם החרדיים, גם הממ”ד וגם הכלליים) לשגרה מלאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפטר במהירות את ראש העיר
    22/05/2020 11:53
    אהרון
  1. הוא כישלון בכל הרמות. ביחוד בנושא הקורונה .לו ראש העיר היה מגיב כראוי ומעדכן את התושבים בהנחיות מ. הבריאות .הוא הרי יודע שהתושבים לא מחברים לתקשורת.למה הוא חיכה ? מאז יעקב אשר לא היה ראש עיר לבני ברק.וכרגיל אנחנו שבויים בידים של הרבנים