טרגדיה קשה: הגבאי האהוב נהרג בתאונת אופנוע בכניסה לכפר חב”ד

האברך יהושע מרדכי (מוטי) כהן ז"ל מכפר חב"ד נהרג בתאונת אופנוע בצומת כניסה לכפר • הותיר אחריו את רעייתו וארבעה ילדים • הלוויתו יצאה הלילה לבית העלמין באחיעזר - שם נטמן
יוסף גרינבוים
כ"ח אייר התש"פ / 22.05.2020 03:28

טרגדיה קשה: האברך יהושע מרדכי (מוטי) כהן ז”ל, תושב כפר חב”ד בן 35, נהרג היום (חמישי) בתאונת אופנוע בצומת הכניסה לכפר.

המנוח ז”ל היה מגבאי ‘מניין זושא’ בכפר חב”ד, והיה מוכר לכל כאיש חסד ונתינה, שחיוכו לא מש מפניו.

המנוח ז”ל הוא בנם של יבדלח”ט הרה”ח רבי בן-ציון ומלכה פריידא כהן מכפר חב”ד, שחוו טרגדיה קשה לפני כ-15 שנה, בפטירת בתם ע”ה באורח טראגי בדמי ימיה.

הותיר אחריו את יבדלח”ט רעייתו מרת נתנאלה (לבית שיפמן מקרית אתא), ארבעה ילדים קטנים, אחים ואחיות.

התאונה התרחשה אחר הצהרים בכביש 44, בסמוך לצומת הכניסה לכפר חב”ד.

יענקי פלדמן ומאיר שלו, חובשים ב’איחוד הצלה’, סיפרו: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי, אופנוע, וטרקטור. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופנוע שנפצע באורח קשה. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים”.

איציק לוי, חובש בכיר במד”א, סיפר: “רוכב האופנוע שכב בצד הכביש, כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש. במהלך הטיפול מצבו הדרדר והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה עד שחזר דופק. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לביה”ח כשהוא מורדם ומונשם”.

מדוברות המשטרה נמסר:

“בסמוך לשעה 16:05 התקבל דיווח במשטרת ישראל על תאונת דרכים בין רכב פרטי לאופנוע בכביש 44, בסמוך לצומת בית דגן. מהמקום פונה רוכב האופנוע בן 35, לבית חולים תל השומר כשהוא פצוע באורח קשה. לפני זמן קצר נמסר כי במרכז הרפואי נקבע מותו של הפצוע. כוח משטרה נמצא במקום התאונה ונסיבות התאונה הקשה נחקרות.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חברים יש קמפיין התרמה כל שקל מגיע לאלמנה ו5 יתומים גלמודים
    22/05/2020 13:17
    חבר קרוב
  1. https://www.charidy.com/motycohen

    אין זכות גדולה מחסד לאלמנה ויתומים עם ישראל המשפחה הזו זקוקה לעזרתכם כדי לשרוד את הימים של אחרי האבל אני חבר קרוב מאוד של מוטי ומכיר מקרוב את המשפחה!
    כל שקל יעזור להם לשרוד את העתיד בלי אבא לפחות עם לחם וחלב בבית