‘עסקני ב”ב, כשהם נתפסים גונבים או מפריעים, מאשימים את הרבנים’

ראש העיר בני ברק הודיע לפני שבוע על פתיחת גני הילדים - אבל כלום לא זז • יעקב וידר: "במשרד החינוך הבינו רק היום את חומרת המצב, וכעת נמסר לי שבכוונתם להתערב ולפעול" • "העסקנים, שגם בימים כתיקונם לא מסוגלים לנהל עיר, שיבשו את חזרת מערכת החינוך לשגרה"
אריה ריבקינד
כ"ו אייר התש"פ / 20.05.2020 20:18

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד, התייחס הערב (רביעי) לסאגת הקריסה של מערכת החינוך בבני ברק – וטען כי הניסיון של העסקנים להאשים את הרבנים בכך שמערכת החינוך אינה פועלת – הוא “חמור מאוד ובעיקר שקרי”.

כפי שדווח בחרדים 10, ביום רביעי שעבר הודיע ראש העיר אברהם רובינשטיין על פתיחת הלימודים בגני הילדים ביום ראשון. אולם למחרת הודיע על דחייה “עד להודעה חדשה”, תוך שהוא מבטיח כי מערך החינוך המיוחד יפעל באופן מלא. אלא שבמוצאי שבת התברר: גם מערך החינוך המיוחד לא יפעל, אלא מספר שעות ובחלק מהגנים אף בוטלו הלימודים לגמרי.

עיריית בני ברק קרסה שוב: “עכשיו התקשרה הגננת שלא חוזרים”

וידר תקף הערב: “כבר לפני חודש פניתי למשרדי החינוך והפנים ולמרכז השלטון המקומי והבהרתי להם שחובה להכין תכנית מסודרת להחזרת מערכת החינוך בבני ברק לפני שהאלוף נומה יפרוש מתפקידו כראש העיר בפועל והעסקנים יחזרו לעירייה.

“לצערי, העסקנים הצליחו למנוע את זה, ובסופו של דבר האלוף נומה עזב את העיר וכצפוי אותם עסקנים, שגם בימים כתיקונם לא מסוגלים לנהל עיר, שיבשו את חזרת מערכת החינוך לשגרה ועד לרגע זה לא ברור לאף אחד איך ומתי זה יקרה”.

חבר המועצה סיפר: “במשרד החינוך הבינו רק היום את חומרת המצב כאן בבני ברק, וכעת נמסר לי שבכוונתם להתערב ולפעול לחזרה הדרגתית של מערכת החינוך גם בבני ברק, בדגש על גני הילדים, בהתאם למודל בירושלים שבה חזרו כל הגנים (גם החרדיים, גם הממ”ד וגם הכלליים) לשגרה מלאה”.

וידר הדגיש: “הניסיון של העסקנים, כפי שהם עושים בכל פעם שהם נתפסים גונבים או מפריעים, להאשים את הרבנים בכך שמערכת החינוך אינה פועלת – הוא חמור מאוד ובעיקר שקרי, כפי שניתן לראות במערכת החינוך החרדית בירושלים שפועלת לשביעות רצונם המלאה של הרבנים, ההורים וגם הילדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גני ילדים
    20/05/2020 21:16
    חצקל
  1. ריבונו של עולם הודיעה לפני שיפטרו אתאשתי מהעבודה תמשיכו להציף את הנושא