מוישה גפני לח”כים: תנו דוגמא לעם ישראל, אל תגיעו השנה אל רשב”י

יו"ר דגל התורה קורא לחברי הכנסת והשרים לשמש דוגמא בפני המוני בית ישראל, ולא להגיע להר מירון • "בשעה קשה זו, שלא מאפשרים להמוני בית ישראל לעלות להר מירון, ישנם חברי כנסת ושרים שבכוונתם להגיע יחד עם עוזריהם"
אריה ריבקינד
י"ז אייר התש"פ / 11.05.2020 11:29

יו”ר דגל התורה ח”כ משה גפני קרא הבוקר לחברי הכנסת והשרים לשמש דוגמא בפני המוני בית ישראל, ולא להגיע להר מירון.

“בשעה קשה זו, שלא מאפשרים להמוני בית ישראל לעלות להר מירון בל”ג בעומר, עקב החשש מהדבקה המונית של נגיף הקורונה, ישנם חברי כנסת ושרים שבכוונתם להגיע יחד עם עוזריהם”, אמר גפני. “אני קורא להם לשמש דוגמא כלפי כל הציבור ולהימנע מלעלות בל”ג בעומר הזה לציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי שבהר מירון”.

עד כה הודיעו השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן כי לא יעלו השנה בלג בעומר למירון.

גם ח”כ יעקב מרגי אמר: “‏קטונתי מלהטיף מוסר בימים אלו ובכלל, אני קורא לכל מי שחושב להתחכם ולעלות להר מירון בניגוד להנחיות – אנא כבדו את רבי שמעון ואת עולם התורה. אל תבזו אותנו, די התבזנו בתקופה האחרונה. אני אישית לא עולה למירון למרות שאני נהנה מחופש תנועה”.

אתמול אמר קצין אג”מ של המחוז הצפוני במשטרה, ניצב-משנה ויקטור בוסקילה, בתידרוך עם עיתונאים, כי 20 אח”מים קיבלו אישור להיכנס למירון, לא כולל חברי כנסת ושרים.

הוא הדגיש, כי האישור גם לח”כים וגם לאח”מים הוא אישי בלבד ולא כולל נהגים או עוזרים, מלבד אדמו”רים שאינם יכולים לנהוג.

בנוגע לאדמו”רים ולרבנים אמר: “שמות האד”מורים מופעים ואין הרבה כאלה והם יכולים להגיע. לגבי שאר הרבנים החשובים שרוצים להגיע ואין להם אישור, עם כל הכבוד והמעמד שלהם אנחנו לא נאפשר כניסה למירון”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות