השוטר שנדקר בראש העין, נופל, קם על רגליו ויורה בדוקר • צפו

בתיעוד ממצלמות האבטחה בזירה נראה השוטר מותקף בסכין, נופל - ולאחר מכן קם על רגליו ויורה בחשוד ומנטרל אותו • השוטר נפצע קל ברגלו ופונה לקבלת טיפול בבית חולים • הדוקר נפטר כעבור זמן קצר מפצעיו
חיים טוויל
ו' אייר התש"פ / 30.04.2020 18:25

שוטר הוזעק בצהריים (חמישי) לאירוע אלימות ברחוב המהרי”ץ בראש העין. השוטר שהגיע למקום הותקף על ידי חשוד שדקר אותו ברגלו. מצבו של השוטר מוגדר קל.

השוטר ביצע ירי לעבר החשוד והרג אותו. הרקע לאירוע פלילי. שוטרים הוזעקו למקום ונסיבות האירוע נבדקות.

 

פראמדיק מד”א שגיא אברמוב שהגיע למקום סיפר: “ראינו את הפצוע, גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה עם פציעות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשטח, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית חולים. אנשים שהיו בזירה הובילו אותנו לפצוע נוסף, גבר בן 28 שהיה בהכרה מלאה ופונה לבית חולים במצב קל”.

שכנה של החשוד שרה עוקשי סיפרה לכאן חדשות: “שמעתי צרחות. איך שבאתי להציץ היה צרור יריות. מההדף עפתי אחורה ורצתי חזרה. תוך שנייה הגיעו שוטרים. אמרו שאין אמבולנס ואחותו לחצה לו על בית החזה. לא עזרו להם שום דבר.

“כדי להציל את הקצין הגיעו ניידות. מה אנחנו בטקסס? על מחבל לא ירו ככה. וידוא רצח השוטר עשה לו”.

מהמשטרה נמסר כי מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי השוטר פעל כמצופה ממנו, זאת לנוכח סכנת החיים הממשית והברורה בה היה מצוי. “מן הראוי לכל הפחות להימנע מהטעיית הציבור תוך פרשנות והסקת מסקנות ביחס לאירוע זה בטרם השלמת חקירת מח”ש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות