‘השעה עצמך מיד’: הליכוד במתקפה על אייל ינון – וזה מה שביקש ביבי

בליכוד תוקפים את היועץ המשפטי לכנסת, על שהוא מאפשר להמשיך את ההליכים להקמת ועדת הכנסת • נתניהו ביקש משרים בליכוד לפעול בכל דרך נגדו
אריה ריבקינד
ט' טבת התש"פ / 06.01.2020 20:22

בליכוד תוקפים הערב (שני) את היועץ המשפטי לכנסת, עו”ד אייל ינון, על שהוא מאפשר להמשיך את ההליכים להקמת ועדת הכנסת שתדון בחסינות של נתניהו.

“אייל ינון נמצא בניגוד עניינים חמור שעולה כדי חשד לפלילים. הוא התחייב שלא יעסוק בענייניו של ראש הממשלה נתניהו במישרין או בעקיפין, והוא עסק ועוסק בהם בפועל”, נאמר בהודעת הליכוד.

“לא יתכן שביד אחת זוגתו תחליט על כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו, וביד השנייה הוא יסכל באופן תקדימי את בקשת החסינות שלו. עליו להשעות עצמו מתפקידו לאלתר”.

אחר הצהריים הבהיר ינון כי הוא אינו מתכוון לפסול את עצמו מעיסוק בנושאים הפרוצדורליים שעומדים עתה על הפרק בנוגע להקמת ועדת הכנסת לצורך דיון בחסינות של נתניהו.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, לאחר ההודעה של היועמ”ש הכנסת, נתניהו זימן ישיבה דחופה עם יועציו הפוליטיים. לפי הדיווח, נתניהו ביקש משרים בליכוד לפעול בכל דרך נגד אייל ינון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אייל ינון
    07/01/2020 00:10
    אזרח מודאג
  1. מזעזע. היועץ המשפטי של הכנסת רוצה שנאמין לו שהוא ברך ערב ערב את אשתו בברכת לילה טוב והיא בירכה אותו חזרה ללא שהיא שוחחה אתו על תיק חייה והוא על החלטות חייו. תארו לכם שביבי היה טוען זאת? במקום לבקש את התפטרותו המיידית התקשורת המגוייסת מיד מגוננת עליו. מנדלבליט (כוכב הקלטות) כמובן מאשר את מעשיו בדיעבד. “עבריין” מגונן על חברו והחבר מגן עליו חזרה. זוהי השיטה. יאוש