ב’חסדי נפתלי’ סיימו את הש”ס לע”נ הרבנית נעמי ברייטקופף ע”ה • צפו

רבנים, ראשי ישיבות לצד תושבי הר נוף, השתתפו בשמחת סיום הש"ס בבית הכנסת 'חסדי נפתלי', לע"נ הרבנית נעמי ברייטקופף ע"ה • זהו הסיום השלישי בבית המדרש שנערך על ידי המרא דאתרא הגר"י ברייטקופף
יוסף גרינבוים
ט' טבת התש"פ / 06.01.2020 18:48

קהל רב, ובראשו רבנים, ראשי ישיבות לצד תושבי הר נוף, השתתפו בשמחת סיום הש”ס בבית הכנסת ‘חסדי נפתלי’, לע”נ הרבנית נעמי ברייטקופף ע”ה.

זהו הסיום השלישי בבית המדרש שנערך על ידי המרא דאתרא הגר”י ברייטקופף – אך הפעם היה מרגש במיוחד, כשהוקדש לעילוי נשמתה של הרבנית ע”ה.

פיארו את המעמד: חבר ‘המועצת’, הגרב”מ אזרחי, הראב”ד הגר”מ שטרנבוך, הגר”א חדש משגיח ישיבת ‘מיר’, הגר”ש כץ והגר”י חברוני ראשי ישיבות חברון, האדמו”ר מסקולען ומזכיר ‘המועצת’ לשעבר, הרב אבישי שטוקהמר.

הרבנים הרחיבו על גדולתה של הרבנית ע”ה, כיצד מסרה את הנפש עבור השיעור המיוחד שהחל לפני 22 שנה לקהילה של בעלי בתים, עוד בזמן שלא היה נפוץ לימוד הדף היומי כמו היום.

הרבנים נשאו דברים גם על בעלה, ועל כך שהקהילה זכתה במגיד שיעור מיוחד. הגר”מ שטרנבוך אף אמר לקהילה: “תנצלו את המגיד שיעור, אל תוותרו לו ותבקשו שיוסיף לכם עוד ועוד מרוחב ידיעותיו בכל התורה כולה”.

הגרב”מ אזרחי אמר: “אני מכיר את ר’ יהודה כבר למעלה מ-50 שנה, כשהוא היה בחור צעיר בישיבת ‘חברון’, כבר אז הוא היה חריף ועמקן והיום הוא כבר ממש ענק בתורה”.

המשתתפים נהנו מסעודה כיד המלך לעילוי נשמתה של הרבנית, ובשיאו של הערב – לאחר סיום הש”ס על ידי משתתף השיעור, הרב יוסף בירנבוים, החל החלק האמנותי בליווי החזן מוטי בויאר, ששימח את הקהל עם ‘אנא עבדא’.

לקראת סיום הערב, הצליח אחד ממשתפי השיעור כבר 22 שנה, ר’ מרדכי קוגל,לרגש את הקהל בסיפורים על מסירות הנפש של הרבנית ברייטקופף ע”ה ויבלד”א בעלה הגאון רבי יהודה ברייטקופף.

בתום הערב עוד כמה מתפללים קיבלו על עצמם להשתתף בשיעור הקבוע ולסיים את הש”ס בעוד שבע וחצי שנים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות