‘יש לנו את נחום חי ונושם’: הפצוע אנוש בפיגוע נפרד מהרופא שהציל אותו

נחום נביס, שנפגע אנושות בפיגוע הדריסה ליד הישוב אלעזר בחודש אב, נפרד מהצוות שהציל את חייו בהדסה עין כרם • עבר לאשפוז שיקומי - שצפוי להיות ארוך
חיים טוויל
ח' טבת התש"פ / 05.01.2020 13:09

נחום נביס בן ה-17.5, שנפצע באורח אנוש בפיגוע הדריסה הקשה ליד הישוב אלעזר באמצע חודש אב, שוחרר מבית החולים ‘הדסה’ בו ניצלו חייו –  והחל בתהליך שיקום.

כאשר פונה נביס להדסה עין כרם ביום הפיגוע, חייו היו תלויים על חוט השערה, לאחר שסבל מפגיעת ראש קשה ביותר.

הוא נותח מיידית על ידי הנוירוכירור,ג ד״ר סמואל מוסקוויסי והמרדים ד״ר אבו-ג׳אריס תאמר, בניתוח שהציל את חייו.

נביס שהה זמן ממושך ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי, כשהוא עושה צעד אחר צעד בתהליך החלמה מורכב וקשה. הוא נותח עוד מספר פעמים, כאשר משפחתו לצידו כל העת.

עם הטבה נוספת במצבו, שוחרר נחום מבית החולים הדסה, ועבר לאשפוז שיקומי – שצפוי להיות ארוך.

צוות הדסה שטיפל בו הגיע להיפרד ולחזק עם צאתו של נחום מבית החולים.

הוריו של נחום, זהבה ונפתלי, כתבו עם צאתם: “תודה לבורא העולם ששלח לנו שליחים כמלאכים בהדסה עין כרם. לכולם לכולם אנחנו מודים – מאנשי הניקיון שעבודתם חיונית, כוחות העזר החייכניים שעובדים קשה, האחים והאחיות המסורים שנותנים את כל הלב, המתמחים שעובדים לילות כימים ובכל זאת עושים כל מה שצריך ומתייחסים כל כך יפה גם בזמני עייפות לא פשוטה”.

ההורים הוסיפו: “מעל הכל – תודה גדולה שבלתי ניתנת לתיאור במילים לנוירוכירורג הבכיר ד”ר סמואל מוסקוויסי, שהיה שליח נאמן ומסור במלחמה להצלת חייו של נחום (ולא פעם אחת), שעשה הכל במקצועיות גדולה ובלב רחב, ובזכותו ובזכות ד”ר גיא רוזנטל, מנהל יחידת טיפול נמרץ נוירוכירורגיה בעין כרם יש לנו את נחום חי ונושם, שעובד קשה מתקדם ומשתקם”.

הוריו של נחום מבקשים להמשיך להתפלל לרפואתו של נחום אלימלך רפאל בן זהבה רבקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות