החרדים לצד נתניהו: “אדלשטיין, אל תתן להם להקים ועדה לתעמולה”

ח"כ ישראל אייכלר פנה ליו"ר הכנסת בבקשה למנוע את הקמת ועדת הכנסת לדיון בחסינות של נתניהו - כדרישת כחול לבן • כל עניין 'פגרת הבחירות' נועד למנוע הפיכת במת הכנסת לכיכר העיר לתעמולה המונית"
אריה ריבקינד
ד' טבת התש"פ / 01.01.2020 19:11

ח”כ ישראל אייכלר פנה הערב (רביעי) ליו”ר הכנסת ח”כ יולי אדלשטיין בבקשה למנוע את הקמת ועדת הכנסת לדיון בחסינות של נתניהו, כדרישת כחול לבן – כאשר כל ועדות הכנסת משותקות.

במכתב ששלח ח”כ אייכלר ליו”ר הכנסת הוא הזכיר: “במהלך פגרת הבחירות לכנסת ה-21 פניתי אליך בבקשה להקים את הוועדה לפניות הציבור ואת ועדת העבודה והרווחה והבריאות, זאת בשל העומס הבירוקרטי המעיק על האזרחים, והמצב הקשה של בתי החולים בארץ.

“פניות הציבור וסבלותיו ממשיכות לזרום ואין להן מענה בכנסת. השבת לי כי נהלי הכנסת אינם מאפשרים הקמת ועדות בימי פגרה, וכי אם נקים ועדה אחת נצטרך להקים את כל הוועדות בכנסת בזמן הפגרה”.

אייכלר הוסיף: : “אני מקבל את דבריך שאסור להפר את פגרת הכנסת, אך חשוב להחיל את אותו הדין בקל וחומר גם על הבקשה של גורמים פוליטיים שונים להקמת וועדת הכנסת. אין לאפשר הקמת ועדות בתקופת בחירות, מתוך הבנה שהללו יהפכו לבימה פוליטית במקום סיוע אמתי לציבור.

“אם לא מקימים ועדות חברתיות חיוניות כמו הוועדה לפניות ציבור וועדת הרווחה, על אחת כמה שאין להקים וועדה פוליטית. כל עניין ‘פגרת הבחירות’ נועד למנוע הפיכת במת הכנסת לכיכר העיר לתעמולה המונית. זה בדיוק מה שיקרה אם ועדת הכנסת תדון בחסינות נתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות